چرا باید برای خرید هاست پرسرعت سی پنل ایران از شتابان هاست اقدام کنیم؟

چکیده : شتابان هاست شناخته شده ترین مرجع خرید هاست سی پنل ایران و اروپا، سرور مجازی و خرید دامنه در کشور است و در این مقاله ضمن بررسی مهم ترین نکات تهیه هاست پر سرعت ایران و اروپا، نگاهی هم به بحث مهم پنل های کاربری و آموزش خرید هاست سی پنل داشته باشیم.

در دنیایی که در آن فناوری اطلاعات، تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ حرف اول را در موفقیت یک کسب و کار میزند، داشتن یک وب سایت پرسرعت برای بیزینس هایی که میخواهند توسط مشتریان عصر مدرن پس زده نشوند دیگر یک ویژگی مثبت نیست، بلکه یک ضرورت است.

شاید از اواسط دهه 80 تا اوایل سال 1395 اگر شرکتی دارای یک وب سایت با طراحی مناسب و سرعت نسبتا مناسب با سرعت لود 6 ، 7 ثانیه باعث میشد بازدیدکنندگانی که به وب سایتشان مراجعه میکردند از آنها خرید کنند، اما امروز بدون خرید هاست پرسرعت عملا سایت ما امکان سرویس دهی مناسب به مشتریان را نخواهد داشت.

اگر با دید یک مشتری مدرن که تجربه استفاده از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مختلف را دارد نگاه کنیم، در بین صدها سایت دیگر که با استفاده از هاست پر سرعت، زمان لود صفحات خود را به کمتر از 2 ثانیه رسانه اند، سایتی که برای تکمیل سبد خرید خود در آن مجبور باشیم 3 ثانیه بیشتر منتظر شویم اصلا جایی در بین انتخاب های ما ندارد!

بعد از پیاده سازی طرح وب سایت خود با زبان های برنامه نویسی مختلف، داشتن یک هاست قدرتمند برای سرویس دهی مناسب و پرسرعت مهم ترین کاریست که برای پیشرفت و بقای سایت خود باید انجام دهید. هاست به شما فضایی برای ثبت دامنه و اتصال آن به سایت، ایجاد ساب دامنه ها و پارک دامنه و مدیریت سایت و بازدیدکنندگان را میدهد.

در این راه ابزارهای مختلف مثل پنل کاربری سی پنل به مدیران سایت، ادمین ها و وب مستر ها کمک میکند تا مدیریت سایت را به بهترین شکل انجام دهند و از ویژگی های مختلفی مثل نصب اسکریپت های تحت زبان PHP و ایمیل مارکتینگ استفاده کنند.

شتابان هاست شناخته شده ترین مرجع خرید هاست سی پنل ایران و اروپا، سرور مجازی و خرید دامنه در کشور است و در این مقاله ضمن بررسی مهم ترین نکات تهیه هاست پر سرعت ایران و اروپا، نگاهی هم به بحث مهم پنل های کاربری و آموزش خرید هاست سی پنل داشته باشیم.

دو دلیل مهم خرید هاست پرسرعت در ایران

سرعت هاست و سرعت وب سایت ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند. این رابطه بین سرعت سایت و درآمد شما از آن نیز برقرار است، بنابراین برای داشتن سایتی که بتواند رضایت مشتریان ما را بدست بیاورد و مشتریان فرصت های فروش را به پول نقد تبدیل کند باید زیرساخت اصلی آن یعنی یک سرویس میزبانی قدرتمند را برایش فراهم کنیم.

1- رضایت مشتری و رضایت گوگل

همانطور که گفتیم کاربرانی که از وب سایت شما استفاده میکنند، انتظار دارند مثل هر سایت پرسرعت دیگری با کمترین مدت منتظر ماندن وارد صفحات شده و از سرویس های مختلف سایت شما استفاده کند تا به خواسته خود برسد. وقتی این مدت انتظار بالا برود کاربران به راحتی روی دکمه بستن کلیک میکنند.

قسمت ترسناک ماجرا برای سایت های کند و کم کیفیت جایی است که این آمار بسته شدن و ترک سایت توسط موتورهای جست و جوی گوگل ثبت میشوند. این یعنی وب سایت کسب و کار شما به عنوان یک سایت کند که کاربران از آن رضایت ندارند شناخته میشود و از آنجایی که گوگل اهمیت بسیار زیادی به راحتی و رضایت کاربرانش میدهد، باید انتظار نمرات و سئوی منفی را برای وب سایتتان داشته باشید.

2- پایداری وب سایت

یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از هاستینگ با کیفیت و پرسرعت داشتن یک وب سایت پایدار با دسترسی مداوم است. میزبانی با آپتایم و دسترسی پذیری بالا به کاربران این امکان را می دهد تا بصورت شبانه روزی به آن دسترسی داشته باشند و از خدمات آن استفاده کنند.

دسترسی شبانه روزی مشتریان به فروشگاه اینترنتی 24 ساعته شما علاوه بر افزایش فروش شما، برای موتور جستجوگر گوگل که به نوعی ناظر عملکرد سایت ها میباشد نیز بسیار حائز اهمیت و روی افزایش رتبه سایت تاثیر مهمی دارد.

موارد مختلفی باعث افزایش پایداری و سرعت هاست ما میشوند که از بین انها میتوان به سخت افزار و تجهیزات قدرتمند، شرایط مناسب دیتاسنتر و لوکیشن سرورها اشاره کرد.

عوامل افزایش سرعت هاست، چه چیزی یک هاست را پرسرعت میکند؟

با توجه به اهمیت بالای کیفیت و کارایی هاست بر روی موفقیت کسب و کار ما در بازارهای اینترنتی، میتوان گفت یکی از سرمایه گذاری های ضروری برای بیزینس آنلاین ما تهیه زیرساخت مناسب برای صفحه رسمی کسب و کار مجازیمان است.

کلمه پرسرعت، کلمه ای است که تقریبا همه سایت های فعال در حوزه فروش هاست از آن برای پلن های خود استفاده می کنند. سوال مهمی که پیش می آید این است که از بین صدها سایت رسمی خدمات هاستینگ، کدام یک هاست پرسرعت واقعی را به ما میفروشد؟

همه ی سایت های مرجع خرید هاست، ادعا دارند با استفاده آخرین تجهیزات موجود در دنیا، پرسرعت ترین هاست ایران را در اختیارمان میگذارند و با ارائه پشتیبانی قوی، نمی گذارند کاربرانشان با هیچ مشکلی در استفاده از سرویس های آنها مواجه شود.

اما با توجه آمارهایی که از رضایت مشتریان آنها بدست می آید و کامنت هایی که در مقالات مختلف معرفی شرکت های هاستینگ مشاهده میکنیم، به نظر می رسد کاربران آنها آنقدری که باید و شاید از سرویس های خود رضایت ندارند.

در ادامه مقاله قصد داریم 3 عامل مهم را به شما معرفی کنیم که باعث میشوند سرعت هاست و عملکرد آن در بهترین حالت قرار بگیرد.

 1- کیفیت تجهیزات و سخت افزار سرور

اولین و مهم ترین عاملی که باعث بالا بودن آپ تایم و سرعت هاست ما میشود، تجهیزات و سخت افزارهایی است که شرکت ارائه دهنده از آنها برای سرویس دهی استفاده میکند.

متاسفانه هنوز هم بسیاری از شرکت های هاستینگ از تجهیزات قدیمی و فرسوده استفاده می کنند. اگرچه این تجهیزات شاید در 5 – 10 سال پیش پرچمداران نسل خود بوده اند، اما با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، افزایش نیاز سایت ها و کاربران بعلاوه نیاز به پردازش درخواست های سنگین، این قطعات به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز های کاربران عصر جدید نمیباشند.

بسیار مهم است که در هنگام خرید حتما با تماس با کارشناسان و خواندن دقیق اطلاعات پلن ها، از با کیفیت بودن تجهیزات مثل استفاده از هارد پرسرعت NVMe مطمئن شوید.

2- انتخاب پلن مناسب

دومین نکته مهم در هنگام تهیه هاست پر سرعت انتخاب پلن و تعرفه مناسب است. زمانی که از کیفیت تجهیزات شرکت ارائه دهنده مطمئن شدید، زمانش میرسد که با بررسی نیازها و انتظاراتی که از سایتتان دارید از بین پلن های موجود یکی را انتخاب کنید.

انتخاب پلن هاست نامناسب یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث افت سرعت سایت میشود. به عنوان مثال اگر تعداد بازدید سایت شما روزانه زیاد باشد، اما هاستی که خریداری کرده اید منابع کافی برای مدیریت آن را نداشته باشد قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

همچنین به نوع سیستم عامل هاست خود نیز دقت کنید. اگر از زبان های برنامه نویسی PHP یا وردپرس برای طراحی استفاده کرده اید، هاست لینوکس و هارد وردپرس گزینه ای است که باید به دنبال آن باشید.

پیشنهاد میکنیم برای انتخاب بهترین پلن هاست مناسب با نیازهای خود از مشاوره رایگان خرید هاست پرسرعت شتابان هاست استفاده کنید تا دقیق ترین کانفیگ های مورد نیاز را به شما معرفی کنند.

3- لوکیشن سرور

با تهیه سرورهای مجازی یا هاست اشتراکی در واقع قسمتی از یک سرور را خریداری میکنیم، سروری فیزیکی و واقعی که در دیتاسنتر نگه داشته میشود. آنچه بسیاری از کاربران به آن توجهی نمیکنند لوکیشن و موقعیت جغرافیایی این سرور است.

سرور هاست سی پنل ایران و اروپا همانطور که از نامشان مشخص است در دیتاسنتر های ایرانی و دیگری در دیتاسنتر های اروپا نگهداری میشوند. فراموش نکنید هرچه سرور به مشتری هایتان نزدیک تر باشد، سرعت هاست بالاتر خواهد بود.

استفاده از پنل کاربری مناسب برای هاستینگ بهتر

داشتن پنل کاربری یکی از مهم ترین مزایای هاستینگ اشتراکی نسبت به سرور مجازی است. پنل کاربری یک فضای کاربر پسند به هاست شما میدهد تا به راحتی بتوانید از قابلیت های مختلف آن استفاده کنید.

سی پنل یکی از محبوب ترین پنل های کاربری هاست در دنیاست. بنابراین منظور از هاست سی پنل سرویسی است که به این سیستم مجهز باشد. هاست ایران با پنل های کاربری مختلفی از سوی شرکت های هاستینگ ارائه میشود. برای نمونه دایرکت ادمین که یکی دیگر از پنل های محبوب هاستینگ میباشد.

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید تفاوت هاست سی پنل و دایرکت ادمین است.

مهم ترین کاری که پنل های کاربری انجام میدهند ساده کردن استفاده از ویژگی های مختلف هاست مثل اتصال سایت و نشانی پس از ثبت دامنه و مدیریت ایمیل ها میباشد. همچنین در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از هاست سی پنل را بررسی میکنیم.

·          استفاده آسان و رابط کاربری ساده

هاست سی پنل بسیار کاربر محور طراحی شده است تا افراد به راحتی بتوانند از بخش های مختلف نهایت استفاده را ببرند. در نظر گرفتن راحتی کاربران را می توان در آیکن های استفاده شده برای بخش های مختلف نیز به خوبی مشاهده کرد.

برای مثال کارهایی مثل مدیریت فایل ها، مدیریت منابع و پارک دامنه در هاست سی پنل به راحتی و اکثرا بدون نیاز به پشتیبانی قابل انجام است.

·          مدیریت دامنه

قسمت مدیریت و اتصال دامنه به هاست سی پنل یکی از بخش ها و قابلیت های محبوب این پنل کاربری است. در قسمت domains میتوانید با ثبت دامنه خود به راحتی چندین دامین مختلف را به دامنه اصلی ریدایرکت کنید و یا subdomain های جدید به آن اضافه کنید.

·          وجود منابع آموزشی مختلف

اگرچه شتابان هاست در کنار ارائه بهترین هاست سی پنل پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، اما از مهم ترین مزایای هاست سی پنل ایران امکان پیداکردن پاسخ بسیاری از سوالات و مشکلات مربوط به این پنل ها در اینترنت است.

برای مثال با یک جست و جوی ساده میتوانید نحوه نصب هاست وردپرس در سی پنل را در مقالات آموزش سی پنل شتابان هاست موجود در وبلاگ شتابان هاست (https://blog.shetabanhost.com) مشاهده کنید.

·          بکاپ گیری از هاست سی پنل

هاست سی پنل ایران امکانات گسترده ای برای بک آپ گیری از وب سایت در نظر گرفته است و کاربران میتوانند بصورت دستی یا اتوماتیک نسخه های پشتیبان خود را تهیه کنند. استفاده منظم از این قابلیت به ما کمک میکند تا اگر مشکلی برای سایت به وجود آمد بتوانیم به راحتی آخرین نسخه بک آپ خود را بازیابی کنیم.

جهت دریافت هاست رایگان 7 روزه خود به همراه پشتیبانی و هارد NVMe با کیفیت به وب سایت شتابان هاست مراجعه نمایید.

·          مدیریت ایمیل

ایمیل ها بخش جدانشدنی از دیجیتال مارکتینگ هستند و سی پنل به خوبی یک پلتفرم مدیریت ایمیل را در اختیار شما قرار می دهد.

به این ترتیب شما می توانید چندین اکانت ایمیل مختلف را روی هاست سی پنل لینوکس خود مدیریت کرده، ایمیل های گروهی ارسال کنید، برای ایمیل های دریافتی محدودیت مشخص کنید و همچنین هاست خود را به سرویس های مختلف مثل Gmail و Outlook متصل کنید.

هاستینگ شتابان هاست، فروش هاست پرسرعت سی پنل ایران با تخفیف ویژه

ثبت دامنه مناسب و طراحی زیبا تنها عاملی نیست که باعث میشود وب سایت کسب و کار شما به موفقیت برسد، چرا که حتی اگر بهترین تیم طراحی وب سایت دنیا هم سایت شما را طراحی کند، اما کاربران نتوانند به راحتی و با سرعت بالا از آن استفاده کنند سایت شما عملا کاربردی ندارد.

با خرید هاست پرسرعت و تامین نیاز بازدیدکنندگان سایتمان میتوانیم سریعترین خدمات را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

در این مقاله از متخصصان تک استاد، مهم ترین عوامل پرسرعت بودن یک هاست را به همراه مزایای cPanel بررسی کردیم تا به شما در انتخاب بهترین سرویس میزبانی وب سایت کمک کنیم. در صورت تمایل به دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید همین حالا با کارشناسان و متخصصان شتابان هاست تماس گرفته و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده نمایید.

کد تخفیف host-iran توسط تک استاد برای خرید هاست پرسرعت سی پنل ایران از شتابان هاست در نظر گرفته شده است که می توانید در هنگام خرید، این کد را وارد نموده و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

پاسخگویی به سوالات شما توسط متخصصان شتابان هاست با شماره تماس  02491311031

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. مهسا ربانی می گوید

    سلام وقت بخیر، ببخشید من میخواستم هاست بخرم، به نظرتون سی پنل بهتره یا دایرکت ادمین؟

  2. نیما قائمی می گوید

    بهترین سایت هاستینگ از نظر پشتیبانی. ممنون از مقاله خوبتون

  3. علی احمدی می گوید

    به نظرتون تا چه موقعی میتوان از هاست اشتراکی برای فروشگاه آنلاین استفاده کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.