کدام سیزن بازی فری فایر و پابجی موبایل جذاب تر است؟

بازی های فری فایر و پابجی موبایل از جمله بازی های محبوب و جذاب دنیای گیم هستند که تاکنون صدها میلیون بار توسط گیمرها سراسر جهان دانلود و نصب شده اند. این بازی ها در سبک بازی های اکشن و بتل رویال ساخته شده اند و می توانند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشت باشند. تاکنون نسخه های مختلفی از این بازی ها در دسترس بازیکنان قرار گرفته اند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند و می توانند ساعت ها بازیکنان را سرگرم کنند.

هر دو بازی دارای مراحل مختلفی هستند و هر مرحله می تواند چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. انتخاب یک یا چند مرحله به عنوان جذاب ترین مراحل بازی نمی تواند کار ساده ای باشد چرا که برای این انتخاب لازم است که به فاکتورهای مختلفی از جمله سلیقه بازیکن، امکانات و آپشن های بازی و … توجه شود. در ادامه به بررسی جذاب ترین سیزن های بازی های فری فایر و پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

جذاب ترین سیزن بازی Free Fire

بازی فری فایر از جمله بازی های ساخته شده در سبک اکشن و بتل رویال است که به وسیله استودیوی بازی سازی 111dots Studio طراحی و تولید شده است. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. این بازی چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه دارد و می تواند ساعت های متوالی بازیکنان را سرگرم کند. به صورت کلی بازی فری فایر به گونه ای است که بازیکنان باید از تجهیزات و امکانات مختلف بازی استفاده کنند که بتوانند سایر بازیکنان را از بین برده و به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. در رابطه با داستان کلی این بازی می توان گفت که همانند سایر بازی های بتل رویال بازیکن از داخل هواپیما در جزیره ای دور افتاده فرود می آید. از جمله جذاب ترین سیزن ها و الایت پس های بازی فری فایر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیزن 27 بازی فری فایر

سیزن 27 بازی فری فایر به عنوان یکی از جدیدترین و جذاب ترین فصل های بازی شناخته می شود که در مقایسه با سیزن های قبلی تغییرات مختلفی داشته است. در این سیزن بازیکنان می توانند به جوایز و پاداش های مختلفی دسترسی داشته باشند. البته جوایز در حالت رایگان با زمانی که گیمر اقدام به خرید جم بازی فری فایر می کند متفاوت هستند. زمانی که گیمرها الایت پس را خریداری کنند می توانند از جوایز رایگان نیز بهره مند شوند. موضوع الایت پس 27 بازی Free Fire آشپزی سنتی کشور ژاپن است و همه کاراکترهایی که در این الایت پس حضور دارند از لباس های سنتی ژاپن استفاده می کنند و چالش های هیجان انگیزی برای گیمر به همراه دارند. بازیکنان در الایت پس 27 می توانند به جوایز مختلفی دسترسی داشته باشند که هر کدام جذابیت های بسیاری زیادی برای آنها دارد. از مهم ترین جوایز این الایت پس می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • دریافت اسکین M1873 و پوسته Katana و همچنین پوسته Sports Car در قبال پرداخت جم فری فایر
  • دریافت الایت پس باندل female با پرداخت ۵۰ جم و کسب یک ژاکت جدید
  • دریافت الایت پس باندل male با پرداخت 225 جم
  • دریافت اسکین نارنجک (Grenade) و اسکین کوله پشتی (Backpack)
  • دریافت پوسته Loot Crate و پوسته Surfboard با پرداخت مقداری جم بازی

سیزن 26 بازی فری فایر

تاکنون فصل های مختلفی از بازی فری فایر منتشر شده است که هر کدام در مقایسه با سیزن های گذشته تغییرات قابل توجهی داشته اند. سیزن 26 این بازی نیز از جمله بهترین و جذاب ترین فصل های بازی بود و به دلیل وجود جوایز و پاداش های مختلف می تواند هر بازیکنی را به هیجان و وجد بیاورد. از مهم ترین ویژگی های این سیزن می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • آنلاک شدن چالش های veteran
  • اسکین چوب بیسبال
  • دریافت اسکین و پوسته  Monster Truck دسترسی داشته باشند.
  • دریافت جلیقه مردانه
  • آواتار جدید
  • دریافت الماس های Royale Voucher
  • دریافت Female Bundle
  • دریافت غذای حیوانات
  • به دست آوردن تخته
  • دریافت  lootbox

سیزن 26 بازی فری فایر به دلیل ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی که دارد می تواند به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین سیزن های این بازی شناخته شود که تاکنون تولید و عرضه شده است. بازیکنان در این فصل می توانند با بهره گیری از امکانات و آپشن های مختلف بازی چالش های مختلفی را پشت سر بگذارند و با دوستان خود به رقابت بپردازند.

جذاب ترین سیزن بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل نیز همانند بازی فری فایر در سبک بازی های اکشن و بتل رویال طراحی و تولید شده است. این بازی به وسیله کمپانی بلوهول ساخته شده و توسط شرکت تنسنت گیمز منتشر گشته است. در این بازی 100 بازیکن در یک جزیره قرار گرفته اند که باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که بتوانند به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. تاکنون حدود 20 سیزن از این بازی جذاب و هیجان انگیز در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است که هر کدام جذابیت های خاص خود را داشته اند. تاکنون صدها میلیون گیمر از سراسر جهان این بازی را دانلود و نصب کرده اند که نشان از محبوبیت و کیفیت بالای آن دارد. از جذاب ترین سیزن های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

سیزن 18 بازی پابجی موبایل

فصل 18 بازی پابجی موبایل در حالی در دسترس بازیکنان قرار گرفت که تغییرات قابل توجهی در مقایسه با سیزن قبلی خود داشت. به صورت کلی سازنده های این بازی هر فصل تلاش کرده اند که جذابیت های بازی را در مقایسه با گذشته چند برابر کرده و بازیکنان بیشتری را جذب کنند. در این فصل از بازی گیمرها می توانند ویژگی های و قابلیت های جدیدی از بازی دسترسی داشته باشند که مهم ترین آنها به شرح زیر است:

نقشه جدید سیزن ۱۸ پابجی موبایل

مپ Karakin به عنوان جدیدترین نقشه این بازی شناخته می شود و در فصل 18 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. 64 بازیکن می توانند بر روی این نقشه به رقابت باهم بپردازند. نقشه Karakin شباهت های بسیار زیادی به نقشه میرامار دارد. در Karakin بازیکنان می توانند بخشی از صحرای آفریقا و شمال شرقی کشور آفریقا را تجربه کنند و به رقابت های بتل رویال در آن بپردازند.

موتور گلایدر

موتور گلایدر یکی دیگر از ویژگی های جدید فصل 18 بازی پابجی موبایل است که بازیکنان قادر هستند که بر روی نقشه های مختلف از آن استفاده کنند. این ویژگی قبلا در هیچ کدام از سیزن های بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار نداشت. گیمرها در این سیزن همانند سیزن های گذشته می توانند با خرید یوسی بازی پابجی از همه امکانات و آپشن های موجود در بازی استفاده کنند و تمام آیتم های بازی را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی کنند.

سیزن 19 بازی پابجی موبایل

اگرچه هنوز سیزن 19 بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار نگرفته است اما بر اساس اطلاعات و اخباری که از این فصل منتشر شده است قطعا می تواند یکی از جذاب ترین و حتی جذاب ترین سیزن تاریخ بازی پابجی موبایل باشد. در این فصل نیز همانند فصول گذشته بازیکنان می توانند به جوایز و امکانات مختلفی دسترسی داشته باشند و چالش ها و رقابت های هیجان انگیزی را تجربه کنند. بر اساس آخرین اخبار از این فصل بازیکنان می توانند به لباس های جدیدی برای کاراکترهای مختلف موجود در بازی دسترسی داشته باشند. همچنین در فصل 19 بازی پابجی موبایل گیمرها می توانند از یک تم جدید بر اساس مود گودزیلا و کنگ در رویال پس استفاده کنند. در این فصل اسکین های جدیدی برای سلاح های مختلفی همچون AUG A3 و M416 عرضه شده است که می توانند جذابیت های بازی را برای بازیکنان جند برابر کنند.

به صورت کلی می توان گفت عاشقان بازی های بتل رویال می توانند از همه سیزن های بازی های پابجی موبایل و فری فایر لذت ببرند اما تعدادی از این سیزن ها دارای امکانات، ویژگی ها، قابلیت ها و آپشن های خاصی هستند که جذابیت بازی را برای آنها بیشتر می کند. نمونه بارز این سیزن ها فصل 27 فری فایر و فصل 18 پابجی موبایل هستند.

سخن پایانی

بازی های PUBG Mobile و Free Fire از جمله بازی های اکشن و بتل رویال هستند که در سال های اخیر همواره در صدر پردانلودترین بازی های موبایلی حضور داشته اند. تاکنون فصلی های مختلفی از هر دو بازی در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته اند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. اگرچه انتخاب یک فصل به عنوان جذاب ترین فصل از یک بازی کار سخت و دشواری است اما جدیدترین سیزن های این بازی ها به دلیل تغییرات زیادی که داشته اند و پیشرفت هایی که حاصل شده می توانند جذابیت بیشتری برای بازیکنان داشته باشند و چالش های جدیدترین به همراه داشته باشند. گیمرها می توانند با خرید ارز رایج بازی ها از فروشگاه ایران موجو به همه امکانات بازی دسترسی داشته باشند و هیجان و لذت بیشتری را تجربه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.