کافه وردپرس بزرگترین مرجع یادگیری وردپرس به زبان فارسی!

یادگیری وردپرس از سایت آموزشی کافه وردپرس بسیار راحت است؛ زیرا ما در کافه وردپرس آموزش‌ها را به زبان ساده در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تا اگر حتی مبتدی هم باشید بتوانیم از آموزش‌های ما بهترین بهره را ببرید.

ما سعی کردیم در کافه وردپرس صفر تا صد راه‌اندازی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و حتی شما عزیزانی که چندین سال دارای سایت‌های اینترنتی هستید می‌توانید با استفاده از ترفندهای ما سایت خود را در رده‌های اول مشاهده کنید.

سایت آموزشی کافه وردپرس

شما در هر حوزه کاری که فعالیت می‌کنید نیاز دارید که در فضای اینترنت حضور پررنگی داشته باشید تا فروش و خدمات خود را چندین برابر کنید. همان‌طور که می‌دانید امروزه خریدهای اینترنتی و استفاده مردم از خدمات اینترنتی بسیار بیشتر شده است و شما اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب نمانید باید برای فعالیت خود یک سایت راه‌اندازی کنید.

البته که این موضوع در اینجا تمام نمی‌شود و بعد از راه‌اندازی سایت تازه شما باید فعالیت اصلی خود یعنی قرارگرفتن در میان رتبه‌های اول گوگل را انجام بدهید. قرارگرفتن در رتبه‌های اول گوگل شاید از نظر شما از طریق تبلیغ و یا اینکه هزینه اتفاق بیفتد؛ اما شما باید بدانید که هزینه و انجام تبلیغات بخش بسیار کوچکی از کارهای مهم برای قرارگرفتن در میان رتبه‌های اول گوگل است.

بهینه‌سازی و سئو سایت

همان‌طور که در بالا اشاره شد شما بعد از اینکه سایت خود را راه‌اندازی کردید برای اینکه به درآمد برسید و بتوانید محصولات و خدمات خود را به مردم نشان بدهید و به آنها بفروشید نیاز دارید که در رتبه‌های اول قرار بگیرید و برای این کار باید سایت خود را بهینه‌سازی و یا سئو کنید.

ما در سایت کافه وردپرس تمام نکات و ترفندهای مربوط به بهینه‌سازی و سئو سایت را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که با استفاده از این ترفندها اگر حتی چندین سال در سایت خود فعالیت داشته‌اید می‌توانید از این ترفندها استفاده کنید و اگر مبتدی هستید می‌توانید به‌صورت مرحله‌به‌مرحله سایت خود را با استفاده از آموزش‌های ما به صفحات اول گوگل برسانید.

آیا راه‌اندازی سایت هزینه دارد؟

شاید یکی از پرسش‌های اصلی شما در این موضوع این باشد که آیا ما برای اینکه بتوانیم یک سایت خوب را داشته باشیم باید هزینه‌های زیادی را انجام بدهیم یا خیر؟

در جواب این سؤال باید بگوییم که هزینه در هر کاری موجب پیشرفت شما خواهد شد؛ اما هزینه‌های بالا در راه‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس وجود ندارد و فقط شما در ابتدای کار برای اینکه بتوانید از یک قالب در سایت خود استفاده کنید و از یک فضا برای بارگذاری محتوا استفاده کنید نیاز به هزینه‌هایی دارید که البته امروزه تا فضای بارگذاری محتوا و همچنین قالب‌ها و همچنین سایر امکانات وردپرس به‌صورت رایگان نیز وجود دارد؛ اما شما برای اینکه یک سایت حرفه‌ای تلخ و بدون مشکل داشته باشید می‌توانید که با انجام هزینه‌های مختلف سایت خود را روزبه‌روز پیشرفته‌تر کنید.

ما در سایت کافه وردپرس سر کردیم که انواع قالب‌ها را به شما معرفی کنیم تا متوجه شوید کدام قالب می‌تواند برای حوزه فعالیت شما مناسب باشد؛ زیرا اولین ورود کاربران به سایت شما باعث خواهد شد که آنها در سایت شما بمانند یا خیر پس جذابیت ظاهری سایت یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌ها روی کاربران سایت شما است.

افزونه‌ها و پلاگین‌های وردپرس

همان‌طور که اشاره شد در فضای وردپرس شما برای اینکه بتوانید امکاناتی را که مدنظر خودتان است اضافه کنید و به‌نوعی تمام نیازهای خود را با استفاده از سایت خود رفع کنید نیاز دارید که برخی امکانات را به‌صورت دستی خودتان اضافه کنید که این امکانات افزونه‌ها و یا پلاگین‌ها هستند که باعث می‌شوند تمامی نیازهای شما از بین برود.

ما در سایت کافه وردپرس انواع افزونه‌ها را به شما عزیزان معرفی کردیم و همچنین سعی کردیم که افزونه‌های رایگان و غیر رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم تا شما بتوانید یک سایت کامل از هر نظر را داشته باشید و به این صورت شما دیگر نیاز به برنامه‌نویس نخواهید داشت و صفر تا صد کارهای سایت خودتان را می‌توانید که خودتان انجام بدهید.

آیا سایت وردپرسی برای همه مناسب است؟

در جواب این سؤال که آیا شما می‌توانید از سایت وردپرسی استفاده کنید یا خیر باید بگوییم که امروزه به دلیل پیشرفت و مدیریت راحت فضای اینترنت شما می‌توانید که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید.

راه‌اندازی سایت درگذشته نیاز به هزینه‌های زیادی داشت؛ زیرا شما باید به برنامه‌نویسان و طراحان سایت مبالغی را پرداخت کنید تا آنها بتوانند برای شما یک سایت را طراحی کند و اگر در آینده سایت شما به هر دلیلی به هر مشکل و یا خطای برخورد کرد مجدداً باید آنها هزینه‌های مختلف را بپردازید؛ زیرا خودتان در این زمینه هیچ‌دانشی ندارید.

اما با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس شما می‌توانید که تمامی کارهای سایت خودتان را انجام بدهید؛ زیرا زبان آن به‌صورت کاملاً فارسی است و تمامی بخش‌های مربوط به امکانات و مشکلات نیز با یک جستجوی ساده می‌تواند انجام بشود و اگر شما حتی در زمینه طراحی سایت هم هیچ‌دانشی نداشته باشید با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس مطمئن می‌توانید یک سایت کامل را در اختیار داشته باشید.

آیا سایت‌های معتبر هم از وردپرس استفاده می‌کنند؟

شاید پیش خودتان فکر کنید که سایت‌های معتبر ایرانی و خارجی از وردپرس استفاده نمی‌کنند؛ زیرا یک سیستم جدید است؛ اما شما کاملاً اشتباه می‌کنید و با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت می‌توانید مشاهده کنید که سایت‌های بزرگ و سایت‌هایی که دارای عناوین اول در گوگل هستند از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند و دلیل آن هم وجود امکانات بی‌نهایت و همچنین راحتی کار با آن است.

پس شما هم اگر می‌خواهید در فضای کاری خودتان پیشرفتی را احساس کنید و بتوانید به درآمدهای زیاد برسید باید یک سایت معتبر و قابل‌اطمینان داشته باشید که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امر کاملاً قابل‌اجرا است.

جمع‌بندی

یادگیری وردپرس از کافه وردپرس بسیار راحت است؛ زیرا ما به زبان ساده و به زبان مبتدی و حتی به‌صورت حرفه‌ای تمام آموزش‌ها را به‌نوعی در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم تا همه افراد با هر سطح علمی بتوانند سایت خود را پیشرفته‌تر بکنند و یا اینکه یک سایت جدید برای خودشان و فعالیت خودشان را راه‌اندازی کنند.

سایت آموزشی کافه وردپرس تمامی مواردی که شما برای راه‌اندازی سایت احتیاج دارید را در اختیار شما قرار داده است و شما با استفاده از ترفندها و آموزش‌های ما می‌توانید سایت خود را به صفحات اول گوگل بیاورید و سپس به‌راحتی به کسب درآمد از طریق سایت خود بپردازید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.