بهترین ویپ (VoIP) برای شما کدام است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین VoIP چه ویژگی‌هایی دارد؟ انتخاب بهترین نرم افزار VoIP برای مدیریت مرکز تماس، یک انتخاب حساس و مهم است. در واقع، تماس­های ورودی و خروجی یک کسب و کار با استفاده از نرم افزار مرکز تماس انجام می شود. با توجه به اینکه راهکار مرکز تماس نقش کلیدی در پیشبرد اهداف یک شرکت دارد، وجود یک نرم افزار مدیریت مرکز تماس ایده‌آل می‌تواند باعث رشد و توسعه ارتقای کسب و کارها و جلب رضایت مشتریان شود. برای اینکه با ویژگی ها و لیست بهترین سیستم ویپ آشنا شوید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید!

بهترین سیستم VoIPچه ویژگی‌هایی دارد؟

با رشد کسب ‌و کارتان، ضرورت رسیدگی به تماس‌ مشتریان اغلب یک مسئله مهم و حائز اهمیت است. بنابراین، با انتخاب نرم افزار مرکز تماس مناسب می‌توانید رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنید. قبل از اقدام باید مطمئن شوید که نرم افزار مرکز تماسی که قصد راه اندازی و نصب آن را دارید، دارای چه ویژگی‌هایی است.

منشی تلفنی هوشمند نرم افزار مرکز تماس

از ویژگی‌­های دیگر نرم افزار مرکز تماس، سیستم تلفن گویا (IVR) است. یک IVR هوشمند، اولین صدایی است که مشتری پس از تماس با سازمان­تان خواهد شنید. از طریق سیستم گویای تلفنی اداری امکان پاسخگویی سریع به مشتری به وجود می‌آید. این ویژگی نرم افزار مرکز تماس برای کاربران امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماس‌های تلفنی را فراهم  می‌کند. قابلیت تماس گویا، امکان جمع آوری داده و مسیریابی مناسب را تسهیل کرده و کاهش زمان مشتری و کسب و کارها  می‌تواند به بهبود عملیات مرکز تماس کمک کند. سیستم تلفن گویا داری گزینه‌‌هایی است که امکان پردازش تماس را برای کاربران فراهم  می‌کند تا در صورت لزوم کاربر را به کارشناسان مربوطه ارجاع دهند.

قابلیت مانیتورینگ در بهترین نرم افزار ویپ

بی شک مدیریت تماس­‌ها، خصوصا در صورت بالا بودن حجم تماس‌ها، پروسه ­ای سخت و دشوار است. در حال حاضر، تکنولوژی که در طراحی نرم افزار مرکز تماس به کار رفته است، این پروسه را راحت و آسان کرده است. با استفاده از ویژگی قابلیت مانیتورینگ و پیگیری تماس،  می‌توانید تماس  هارا ردیابی کنید و از این طریق بر عملکرد کارکنان­تان نیز نظارت کنید.

قابلیت دسترسی مداوم نرم افزار مرکز تماس

با استفاده از نرم افزار مرکز تماس به عنوان صاحبان کسب و کار  می‌توانید همیشه در دسترس مشتریان خود باشید. در واقع، با استفاده از نرم افزار مرکز تماس  می‌توانید همیشه پاسخگوی سوالات و نیازهای مشتری باشید. پاسخگویی به مشتریان نیز می‌‌تواند به بهبود کسب و کارتان کمک زیادی کند. پس اگر به دنبال راهی هستید که مشتری به صورت مداوم به شما دسترسی داشته باشد، استفاده از نرم افزار مرکز تماس را فراموش نکنید.

قابلیت بایگانی مکالمات تلفنی نرم افزار مرکز تماس

یک ویژگی مهمی که در خرید VoIP باید به آن توجه کنید، قابلیت بایگانی مکالمات تلفنی است. قابلیت بایگانی مکالمات تلفنی  می‌تواند نقش مهمی در جلب رضایت کارکنان سازمان و مشتریان و بهبود روند مدیریت سازمان داشته باشد.

قابلیت شناسایی تماس های فوری نرم افزار مرکز تماس

اولویت بندی تماس ها برای کسب مشتری های بیشتری در سازمان‌های مختلف لازم و ضروری است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تماس های فوری را شناسایی کنید. بنابراین، هنگام تماس مشتری با سازمان‌تان، این نرم افزار این قابلیت را دارد که با وارد کردن شماره های خاص پشتیبان به آن شماره ها سریعتر پاسخ دهد. بنابراین، تماس‌  هااز این طریق اولویت بندی می‌شوند و پشتیبان‌ها می‌توانند به سرعت به مشتریان نیازمند دریافت خدمات سریع پاسخ دهند.

قابلیت صف انتظار نرم افزار مرکز تماس

صف انتظار به این معنی است که اگر خط تلفن سازمان­ اشغال باشد، تماس‌های از دست رفته در صف انتظار باقی  می‌‌ماند و بعد از به اتمام رسیدن تماس قبلی  می‌توانید به آن تماس‌ها پاسخ دهید. با استفاده از این ویژگی نرم افزار مرکز تماس، دیگر هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد. از دست ندادن تماس  هامی‌تواند در افزایش تعداد مشتری­ نقش مهمی داشته باشد.

خرید بهترین نرم افزار VoIP‎برای کسب ‌و کارها چقدر اهمیت دارد؟

امروزه کسب و کارها در تلاش برای جلب رضایت مشتری و موفقیت بیشتر هستند. مشتریان در کسب و کارهای مختلف به منظور رفع نیازهای خود یا دریافت پاسخ برای سوالات­شان با شرکت ها تماس برقرار  می‌کنند. بنابراین، شرکت  هاباید دارای مرکز تماس باشند. مرکز تماس می‌تواند به مدیریت تماس مشتریان کمک زیادی کند. شما  می‌‏توانید با نصب  و راه اندازی VoIP، از ویژگی‌های متعدد این نرم افزار برای توسعه کسب و ‏کارتان استفاده کنید. این مراکز تماس خدمات کاربردی را به مشتریان خود عرضه می‌‌کنند. به ‏منظور رشد کسب و کارها نیاز به پاسخگویی به تماس مشتری روز به روز افزایش می یابد. ‏بنابراین، استفاده از بهترین نرم افزار مرکز تماس با جلب رضایتمندی مشتری  می‌تواند گزینه ‏خوبی باشد.‏

مزایای کلیدی بهترین VoIP

شرکت‌های تجاری، شرکت‌های بازاریابی آنلاین و سایر سازمانها از تلفن به منظور فروش و ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. نرم افزار مرکز تماس دارای مزایای مختلفی است که این مزایا عبارتند از:

  • بهبود مدیریت خدمات مشتری
  • بهبود گزارشات
  • افزایش بهره وری و کارایی
  • دسترسی به داده های پیشرفته
  • ارتباطات تلفنی هوشمندانه

لیست بهترین نرم افزارهای VoIP

از آنجایی که مشاغل و کسب و کارها به طور فزاینده ای به دنبال راه حل های ارتباطی کارآمد و مقرون به صرفه هستند، تقاضا برای نرم افزار VoIP افزایش یافته است. انتخاب یک نرم افزار خوب و قابل اعتماد تاحد زیادی به شما کمک می کند تا ارتباطات خود را بهینه کنید.در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین نرم افزار VoIP می‌پردازیم.

 Asterisk

استریسک، اولین و از بهترین نرم افزار های VoIP و PBX است که  به وسیله Digium و به صورت متن باز ارائه شده است.  Asterisk  به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت های سفارشی سازی، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.  با مجموعه وسیعی از ویژگی‌ها  مانند مسیریابی تماس، تلفن گویا (IVR)، کنفرانس و ضبط تماس، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا زیرساخت VoIP خود را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

Free PBX

FreePBX  یک نرم افزار متن باز مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی وب است که بر اساس پلتفرم Asterisk کار می‌کند. قابلیت ساده گرافیکی آن کاربران را قادر می‌سازد تا تمام تنظیمات و قسمت های سیستم تلفنی خود را بر اساس نوع کسب و کار و سلیقه خود شخصی سازی کنند.

Issable

ایزابل یک نرم افزار متن باز است که بر اساس پروژه Elastix توسعه یافته است. این پلتفرم شامل مجموعه ای از ابزارها و ویژگی های قدرتمند برای ساخت سیستم های تلفنی قوی و قابل اعتماد است. از ویژگی های قابل توجه Issabel می توان به قابلیت های امنیتی مانند رمزگذاری تماس، دسترسی محدود به منابع و مدیریت حقوق دسترسی اشاره کرد. علاوه بر این، ایزابل قابلیت‌های یکپارچه‌سازی VoIP با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سایر نرم‌افزارها را ارائه می‌دهد و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا ارتباطات بهتری برقرار کنند و تجربه مشتری را بهبود بخشند.

الوویپ؛ ارائه دهنده بهترین نرم افزار ویپ فارسی

هر کسب و کار کوچک و بزرگی برای برقراری ارتباط با مشتری و کنترل روند عملکرد کارکنان خود به امکانات متعددی نیاز دارد. مرکز تماس با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین پل‌های ارتباطی بین شرکت و مشتری است، اهمیت زیادی دارد. امروزه وظیفه مدیریت این بخش مهم بر عهده نرم افزار VoIP قرار گرفته است. در این مقاله هرآنچه که در خصوص ویژگی ها، مزایا و قابلیت های بهترین سیستم VoIP بود، بررسی کردیم 

اگر قصد خرید بهترین VoIP را دارید، می‌توانید با اطمینان از خدمات سامانه مرکز تماس الوویپ استفاده کنید. الوویپ با پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان حرفه ای، یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده در زمینه خدمات VoIP است. این سامانه با بیشترین کارایی و کمترین هزینه، امکانات فراوانی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

برگرفته از: وب سایت الوویپ (https://alovoip.ir)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.