مرور رده

محتوا نویسی

آموزش تگ div + تفاوت با تگ span

برای گروه بندی تعداد زیادی از عناصر HTML استفاده می شود که بسیار مهم و پرکاربرد است و می خواهیم در این مقاله از مرکز درس آن را معرفی کنیم. می دانیم که هر تگ دارای یک هدف خاص است، به عنوان مثال از تگ p برای مشخص کردن پاراگراف استفاده می

مدل آیدا (AIDA) در تولید محتوا

مدل ها در تفهیم و آسان سازی مفاهیم علوم و مهارت ها بسیار کاربرد داشته به طوری که میتوان با درست اجرا کردن آن ها در موقعیت های مختلف به بهترین نتایج ممکن دست یافت. تولید محتوا به عنوان مهارتی تازه گسترش یافته و پر درآمد شناخته می شود که

کامنت مارکتینگ چیست؟

احتمالاً تا به حال، روایت‌ها، داستان‌ها و نکته‌های مختلفی درباره موفقیت دیجی کالا، این غول فروشگاه‌های اینترنتی در ایران شنیده‌اید؛ اما تا حالا درباره کامنت مارکتینگ قوی این برند هم چیزی به گوشتان خورده؟ کامنت مارکتینگ یا بازاریابی

چرخه تولید محتوا چیست؟

همانطور که در مقاله بازاریابی محتوا گفتیم، هدف از بازاریابی و تولید محتوا این است که شما با مشتری ارتباط برقرار کنید؛ ارتباطی که اعتماد مشتری را جلب می‌کند و مخاطب را به کسب‌وکار شما نزدیک می‌کند. اما می‌دانید که در شروع کار برای تولید

10 نکته کلیدی در تولید محتوا موثر

همانطور که میدانیم تولید محتوا انواع مختلفی دارد و از محتوا های متنی، صوتی، تصویری و... می توان به عنوان انواع محتوا در وبسایت ها نام برد و استفاده کرد. به همین دلیل نیز روش های تولید محتوا در پلتفرم های آنلاین متفاوت بوده و باید بنا بر

محتوای سبز چیست؟

در فضای دیجیتال امروزی که اکثر کسب و کارها در آن حضور داشته و به دنبال گسترش فعالیت خود هستند. در فضای رقابتی آنلاین کسب و کارها برای بقای خود باید همواره اطلاعات و محصولات خود را به روز کرده و آخرین مطالب را در حوزه کاری خود در صفحات شبکه

ابزارهای جستجو کلمات کلیدی چیست؟

کسب و کارهای امروزی همگی سعی در ایجاد بسترها و پلتفرم های آنلاین برای ارائه محصولات و خدمات خود هستند، لزوم توجه به فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی. اگر می خواهید محتوایی تولید کنید که در رده بالای موتورهای جستجو قرار داشته باشد و باعث

تفاوت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟

بسیار از مدیران کسب و کارهای دیجیتال همواره دچار این اشتباه مهلک می شوند و معتقدند استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا یک مفهوم واحد بوده که باید آن ها را یکی دانست که در سازمان های خود استفاده کنند. هرچند هر دو این مفاهیم در راستای تولید

محتوا باکیفیت چیست؟

در عصر دیجیتال که اغلب کسب و کارها غیر حضوری و آنلاین است، لزوم داشتن محتوایی قوی و منحصر به فرد می تواند به رشد کسب و کارها و افزایش بازدید مخاطبان و مشتریان از سایت شما کمک کند. در بسیاری از موارد شاهد هستیم که وبسایت ها در تلاش برای

تیم تولید محتوا چیست؟

از لازمه های موفقیت در یک مقوله بحث تیم سازی و تشکیل تیم های حرفه ای با متخصصات مجرب و کاربلد در زمینه مربوطه است. همانطور که قسمت های مختلف یک کسب و کار اینترنتی اعم از واحد فروش، برنامه نویسی، بازاریابی و... به تشکیل تیم های تخصصی نیاز