بهترین منابع امتحان نهایی؛ با این کتاب‌ها نمره 20 تضمینیه!

نمره‌های امتحان نهایی 40 درصد تاثیر مستقیم بر نتیجه نهایی کنکور دارند. به عبارتی دیگر تقریبا نصف نتیجه کنکور با موفقیت در آزمون‌های نهایی مشخص می‌شود. به‌این‌ترتیب بخشی از تمرکز دانش‌آموزان باید بر برنامه‌ریزی امتحانات نهایی باشد تا یکسال مطالعه برای کنکور با نتایج دلخواه همراه شود. برای این منظور دانش‌آموزان باید از کتاب‌های کمک‌درسی در کنار انواع کتاب‌های درسی کمک بگیرند. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین منابع امتحان نهایی می‌پردازیم. مطالعه این مطلب کوتاه، راهنمای خوبی به‌منظور آشنایی با منابع کاربردی کمک درسی به شمار می‌رود.

کتاب‌های کمک درسی برای دروس عمومی؛ بهترین منابع برای دروس عمومی امتحانات نهایی کدام است؟

درس‌های عمومی به‌ویژه فارسی و دینی ضریب بالایی در کنکور دارند و نمره آن‌ها در امتحان نهایی به طور قابل‌توجهی در رتبه‌ شما تاثیر می‌گذارند. برای خرید کتاب درسی برای درس‌های عمومی و تخصصی به بودجه‌ خود توجه کنید؛ قیمت کتاب‌های کمک‌درسی متفاوت است. قبل از خرید، حتماً قیمت‌ها را مقایسه و از شرایط ویژه فروش کتاب کمک درسی برخی کتاب‌فروشی‌های آنلاین استفاده کنید. در جدول این بخش به بررسی برخی از منابع کمک درسی برای درس‌های عمومی می‌پردازیم تا لیست کتاب‌های ضروری را بشناسید.

نام کتابتوضیحات
غول امتحان فارسی دوازدهم مبتکرانتمرین‌های جامع درس‌به‌درس، سؤال‌های امتحان‌های نهایی با پاسخ تشریحی، درس‌نامه مفید
فرمول ۲۰ فارسی دوازدهم گاجآموزش‌های کاربردی و امتحانی، نمونه سوالات تشریحی، 5 دوره از امتحان‌های نهایی
پر سوال عربی دوازدهم مهروماهدرس‌نامه جامع، پاسخ‌نامه‌های تشریحی
شب امتحان خیلی‌سبزدرس‌نامه‌های خلاصه و کاربردی، پاسخ‌نامه‌های تشریحی

حال که با منابع درس‌های عمومی آشنا شده‌اید، در بخش بعدی به معرفی کتاب‌های خوب برای هر رشته تحصیلی می‌پردازیم.

معرفی بهترین منابع امتحان نهایی تجربی بر‌اساس انتشارات و پوشش مطالب

منابع مختلفی مانند مجموعه کتاب‌های بانک نهایی خیلی سبز، نشر الگو و مبتکران به شما در کسب موفقیت دانش‌آموزان گروه‌های تجربی کمک می‌کنند. در این بخش به معرفی بهترین کتاب‌های کمک درسی به‌عنوان منبع مناسب برای درس‌های تخصصی گروه آزمایشی رشته تجربی می‌پردازیم.

نام کتابتوضیحات
بانک نهایی خیلی‌سبزبانک نهایی خیلی سبز به‌طورقطع از منابع کاربردی برای فهم بیشتر درس و آشنایی با سوال‌های مشابه با امتحان نهایی به شمار می‌رود. این کتاب از سه بخش درس‌نامه‌های جامع، سوال‌های طبقه‌بندی‌شده با تمرکز بر نکته‌های کلیدی و مطالب پرتکرار تشکیل می‌شود.
فرمول ۲۰ گاجمجموعه کتاب‌های فرمول بیست گاج شامل بخش‌های درس‌نامه‌های نکته‌وار، برای دانش‌آموزان قوی و جویای رتبه‌های برتر می‌شود.
شب امتحان خیلی‌سبزسری کتاب‌های شب امتحان از نشر خیلی سبز شامل درس‌نامه‌های خلاصه، برای مرور نکات مهم درسی می‌شود.
گلبرگ دوازدهم رشته تجربی گل‌واژهاین کتاب‌ها برای درس‌های تخصصی تجربی شامل درس‌نامه‌های مفصل کامل می‌شود.

معرفی بهترین منابع امتحان نهایی برای رشته ریاضی؛ کسب نمره بالا با چه کتاب‌هایی امکان‌پذیر است؟

انتخاب نوع کتاب درسی در مسیر رسیدن به بالاترین نمره در امتحان‌های نهایی از نظر دسترسی به سوال‌ها در طیف راحت و دشوار اهمیت دارد. علاوه‌بر این، مشاهده انواع سوال‌های مشابه با امتحان نهایی نیز به بهبود آمادگی دانش‌آموز برای کسب نمره بالا اهمیت دارد. برای ساده‌تر کردن فرایند انتخاب کتاب کمک درسی برای امتحان نهایی درس‌های رشته ریاضی، جدول زیر را آماده کرده‌ایم.

نام کتابتوضیحات
شب امتحان دوازدهم رشته ریاضی خیلی‌سبزکتاب‌های شب امتحان خیلی سبز برای همه درس‌های تخصصی و عمومی رشته ریاضی کاربرد دارد. در این کتاب مباحث پایه دوازدهم به صورت درسنامه مطرح شده است. به‌طورکلی این کتاب شامل سه بخش درسنامه، امتحان نهایی و مشاوره می‌شود.
فرمول ۲۰ دوازدهم رشته ریاضی گاجسری کتاب‌های فرمول ۲۰ گاج برای درس‌های تخصصی دو گروه آزمایشی تجربی و ریاضی تالیف شده است. بخش‌های مختلف کتاب و پاسخ‌نامه‌های تشریحی می‌شود.
امتحانات دوازدهم مهروماهکتاب‌های امتحانات از نشر مهرو‌ماه یک منبع جامع برای افزایش آمادگی در مسیر شرکت در امتحانات نهایی به شمار می‌رود. این کتاب شامل سه بخش درسنامه، سوالات امتحانات نهایی سال‌های گذشته و پاسخ‌نامه‌های تشریحی می‌شود.
غول امتحان دوازدهم مبتکرانسری کتاب‌های غول امتحان مبتکران برای درس‌های تخصصی و عمومی رشته ریاضی تالیف می‌شود. این کتاب با ارائه نمونه سوالات نزدیک به امتحان نهایی، منبع مناسبی به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان با هر سطح از دانش به شمار می‌رود.
بانک نهایی دوازدهم خیلی‌سبزمجموعه کتاب بانک نهایی با طرح سوال‌های استاندارد یک منبع ایده‌آل برای مرور سوال های مشابه با سوال‌های امتحان نهایی به شمار می‌رود. این کتاب با داشتن درسنامه‌ای مختصر و مفید برای مرور سریع و جامع درس نیز استفاده می‌شود.

بهترین منابع امتحان نهایی رشته انسانی

تنوع درس‌های تخصصی رشته انسانی، چالش انتخاب کتاب را برای دانش‌آموزان این رشته کمی سخت‌تر می‌کند؛ بااین‌حال کتاب‌های زیر بهترین گزینه برای موفقیت در امتحان نهایی هستند:

نام کتابتوضیحات
مجموعه کتاب پر‌سوال مهروماهمجموعه کتاب پر‌سوال مهروماه یکی از منابع مهم برای آمادگی در درس‌های تخصصی و عمومی و به‌ویژه درس علوم و فنون به شمار می‌رود.
سری کتاب‌های مشاوران آموزشمجموعه کتاب‌های مشاوران آموزش به‌عنوان یک منبع هدفدار به‌منظور طرح سوال‌هایی مشابه با امتحانات نهایی تالیف شده‌اند.
فرمول ۲۰ گاجمجموعه کتاب فرمول بیست گاج برای همه درس‌های عمومی و تخصصی رشته انسانی تالیف شده است. این کتاب شامل سه بخش درس‌نامه‌های کلیدی، تست‌های چالشی و پاسخ‌ تشریحی می‌شود.
بانک نهایی خیلی‌سبزدر مجموعه کتاب‌های بانک نهایی، مجموعه کاملی از درسنامه پایه دوازدهم با پاسخ‌نامه‌های تشریحی برای درس‌های مختلف طرح شده است.
غول امتحان مبتکرانسری غول امتحان مبتکران شامل درس‌نامه‌های عمیق جامع، می‌شود. این مجموعه کتاب منبعی کامل برای دسترسی به سوال‌های شبیه به امتحان نهایی و فراتر از آن برای همه درس‌‌های تخصصی و عمومی می‌شود.

خرید کتاب‌های کمک‌درسی معتبر و جامع؛ راهکاری برای پرش به نمره بیست

انتخاب کتاب کمک‌درسی مناسب، نقشی کلیدی در موفقیت شما در امتحان‌های نهایی دارد. کتاب‌های کمک‌درسی که برای هر رشته معرفی کردیم، به شما در یادگیری عمیق‌تر مطالب، حل تست‌های بیشتر و آمادگی برای آزمون نهایی کمک می‌کنند.

هنگام انتخاب منابع خوب، حتما به سطح علمی خود توجه کنید و از مشاوران تحصیلی و دبیران خود نیز کمک بگیرید. با مطالعه‌ دقیق و برنامه‌ریزی‌شده‌، به تسلط کاملی در درس‌ها می‌رسید و نمره‌ عالی در امتحان‌های نهایی کسب می‌کنید. برای خرید راحت و آسان انواع کتاب‌های کمک درسی حتما به فروشگاه‌‌های آنلاین مراجعه کنید. فروشگاه آنلاینی مثل ماز مارکت در سریع‌ترین زمان ممکن، کتاب‌های خریداری شده را به دست دانش‌آموزان می‌رساند. همچنین با جشنواره‌های این سایت در بازه‌های زمانی مختلف می‌توان انواع کتاب‌ها از نشرهای شناخته شده را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.