تزریق فیلر بهترین روش برای زاویه سازی فک

تزریق فیلر فک، یکی از بهترین روش ها برای زاویه سازی این ناحیه است. افرادی که از ظاهر خط فک یا چانه خود احساس نارضایتی می کنند، ممکن است بخواهند تغییری در این بخش از صورت خود ایجاد نمایند و ظاهر جذاب تر و بهتری پیدا کنند. فیلرهای فک، نوعی پرکننده پوستی تزریقی هستند که می توانند بدون نیاز به عمل جراحی فرم فک و چانه را بهبود ببخشند.

بد فرم شدن چانه و فک نرم می تواند ناشی از سن یا ژنتیک باشد و ظاهر بدی به صورت ببخشد؛ در نتیجه پرکننده های فک می توانند تقارن، تعادل و کانتور را به این ناحیه به خصوص به نیمرخ اضافه کنند. ولی باید به این نکته هم اشاره کنیم که همه پرکننده‌ ها و فیلر های فک نمی توانند نتیجه یکسانی ایجاد کنند.

در نتیجه مهم است که در مورد این موضوع بیشتر بدانید. ما در این مقاله به بررسی روش انجام تزریق فیلر فک می پردازیم. همچنین می بینیم که آیا زاویه سازی فک با تزریق فیلر ماندگاری بیشتری دارد یا خیر. برای یافتن پاسخ این سوالات به متن زیر توجه کنید.

روش انجام تزریق فیلر فک به چه شکل است؟

تزریق فیلر فک یک عمل زیبایی غیر جراحی است که به ناحیه فک بیمار ظاهری مشخص‌ تر می‌ دهد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا پزشک در این روش مواد بی خطری به نام فیلر را به زیر پوست تزریق می کنند. به طور کلی، فیلر پوست را حجیم می کند و باعث می شود که بیمار پوستی صاف تر داشته باشد و جوان تر به نظر برسد. برای انجام تزریق فیلر فک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صورت بیمار را بررسی می کند و اهداف درمانی وی را مورد بحث قرار می دهد. این اطلاعات به تعیین نوع پرکننده و مقدار مناسب برای او و همچنین عمق و محل تزریق کمک زیادی خواهد کرد. پزشک ممکن است چهره بیمار را علامت بزند تا نشان دهد که تزریق ها کجا می روند. حتی ارائه دهندگان همچنین ممکن است برای نشان دادن نتایج قبل و بعد عکس بگیرند.

قبل از انجام این عمل، پزشک، عوارض جانبی احتمالی را بررسی خواهد کرد و بیمار یاد خواهید گرفت که از نظر نتایج و بهبودی چه انتظاراتی داشته باشد. ارائه دهنده همچنین ممکن است سایر روش ها یا جراحی های زیبایی را برای کمک به دستیابی به ظاهر دلخواه شما توصیه کند. این عمل به صورت سرپایی است و 10 تا 20 دقیقه طول می کشد؛ در نتیجه بعد از درمان خیلی زود به خانه می روید. ارائه دهنده، پوست شما را تمیز می کند و از یک کرم بی حس کننده موضعی برای کاهش درد و بی حسی استفاده می نماید. برخی از پرکننده ها نیز حاوی یک عامل بی حس کننده برای کاهش ناراحتی هستند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، از یک سوزن بسیار نازک برای تزریق مقادیر کمی پرکننده به زیر پوست استفاده می کند. فرار ممکن است در این حالت کمی احساس نیشگون گرفتن یا نیش زدن داشته باشد، اما واقعا این روش دردناک نیست.

آیا زاویه سازی فک با تزریق فیلر ماندگاری بیشتری دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بستگی دارد. میزان ماندگاری و دوام زاویه سازی فک با فیلر بین ۶ الی ۱۸ ماه خواهد بود. در این مدت زمان، ژل کم کم جذب پوست می گردد و پس از آن حتما برای ترمیم کردن محل دوباره برای تزریق مراجعه نمایید. البته رعایت کران مراقبت‌ های پس از تزریق فیلر فک هم تاثیر بسزایی بر روی ماندگاری این روش دارد.

تزریق فیلر برای زاویه سازی فک چه مزایایی نسبت به سایر روش ها دارد؟

با استفاده از تزریق فیلر فک می توان این ناحیه را کانتور کرد. تزریق فیلر فک، به عنوان یک رویکرد زیبایی شناختی، زیبایی و تعادل را به ویژگی های صورت می بخشد. این روش در مقایسه با سایر روش هایی که برای زاویه سازی فک به کار می روند، می تواند اثرات مثبت مختلفی بر ظاهر صورت داشته باشد، از جمله:
۱• تقارن و هماهنگی در ویژگی های صورت: تزریق فیلر فک می تواند ویژگی های صورت را از طریق تغییرات مناسب در فرم فک متقارن و متعادل کند.
۲• جذابیت و تاکید بر عناصر صورت: این روش به ویژه با برجسته کردن عناصری مانند چانه و لب ها، جذابیت چهره را افزایش می دهد.
۳• کانتورینگ و پنهان کردن عیوبی مانند کمبود فک: در تزریق فیلر فک می توان با ایجاد خطوط در جاهایی که لازم است، ایراداتی مانند کوتاهی فک را پنهان کرد.
۴• رفع گردی صورت: تغییر زاویه فک می تواند گردی و فرورفتگی های ناخواسته روی صورت را کاهش دهد.
۵• اصلاح لاغری بیش از حد صورت: تزریق ژل و فیلر فک می تواند به صورت بصری حجم صورت را افزایش دهد و لاغری بیش از حد صورت را اصلاح کند.
۶• بهبود ظاهر صورت: این روش به نمایش ویژگی های صورت از نمای جانبی می پردازد و بهبود های لازم را به بیمار ارائه می دهد.
۷• روش غیر تهاجمی و کم ناراحتی: در مقایسه با روش های جراحی، تزریق فیلر فک به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می شود که درد و عوارض کمی دارد.
۸• بدون دوره نقاهت و کم خطر: این روش نیازی به دوره نقاهت ندارد و در مقایسه با جایگزین های جراحی خطرات کمتری خواهد داشت.

تزریق فیلر فک آیا نتایج طبیعی برای زاویه سازی فک دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بله ولی عوامل مختلفی بر روی نتایج روش تزریق فیلر فک اثر دارند. اگر می خواهید به یک نتیجه طبیعی از تزریق فیلر فک خود برسید، حتما باید برای این کار از یک پزشک متخصص کمک بگیرید. توجه داشته باشید که یک پزشک متخصص باید بتواند بر اساس فرم صورتتان و با مد نظر قرار دادن ابعاد آن، دوز مناسبی از فیلر را به ناحیه فک تان تزریق کند. پس دو نکته ای که بر روی طبیعی بودن نتایج تزریق فیلر فک اثر میگذارد، میزان دوز تزریقی و تجربه پزشک است.

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. اگر می خواهید از روش تزریق فیلر برای بازگرداندن زیبایی دوباره صورت خود استفاده کنید، حتما با یک پزشک متخصص در این مورد صحبت نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.