برنده گفت‌وگوهای سخت شما باشید!

پیش‌از اینکه بخواهیم به دانلود کتاب صوتی فیدیبو بپردازیم و به شما بگوییم با استفاده از کتاب صوتی تا چه مقدار می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید، بیایید به این نکته بپردازیم که گفت‌وگو در زندگی روزمره ما چه نقش مهمی دارد.

همه ما باید گفت‌وگو با دیگر انسان‌ها را یاد بگیریم. آیا این جمله را قبول دارید؟ اگر نه در ادامه ما توضیحات بیشتری را در اختیار شما خواهیم گفت تا شاید قانع شوید. امروز قصد داریم به شما کتابی معرفی کنیم که تکنیک‌هایی برای برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با دیگران را پیشنهاد می‌کند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با این کتاب بیشتر آشنا شوید.

چرا باید هنر گفت‌وگو را یاد بگیریم؟

گفت‌وگو یکی از نیازهای روزمره ماست که شاید انسان مدرن بیش‌ از هروقت دیگری از آن فاصله گرفته است. ما باید برای نیازهای‌مان گفت‌وگو کنیم. باید با دیگر انسان‌ها حرف بزنیم و این حرف‌زدن است که می‌تواند ما را به پاسخی درست برساند. امروز در کشور‌های مدرن و توسعه‌یافته گفت‌وگو به‌شدت اهمیت دارد.

از کودک دبستانی تا سناتور بالارده خیلی خوب می‌داند و می‌فهمد که به‌وسیله گفت‌وگو می‌تواند حقش را بگیرد و مشکلش را برطرف کند. گفت‌وگو با دیگر انسان‌ها می‌تواند بحران‌ها و مشکلات زیادی را حل کند و آغازی برای شروع یک رابطه سالم باشد که در آن هر چیزی با حرف‌زدن قابل ‌حل است.

گفت‌وگو گاهی سخت می‌شود و گره می‌خورد!

با اینکه یادگیری گفت‌وگو برای هرکسی ضروری و مهم است اما گاهی پیروزی در گفت‌وگو نیز برای ما اهمیت دارد. خیلی مواقع پیش آمده که ما به‌لحاظ استدلال در مقابل طرفی که با آن گفت‌وگو می‌کنیم پیروز بوده‌ایم اما چون نمی‌دانستیم که باید چگونه وارد بحث شویم، پیروزی را از دست داده‌ایم و در گفت‌وگوی خود شکست خورده‌ایم.

این وضعیت برای افرادی که به‌صورت حرفه‌ای مشغول به گفت‌وگو هستند نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. قصد داریم تا راه‌کاری را به شما معرفی کنیم تا در گفت‌وگوهای خود به بن‌بست نخورید و همیشه دست بالاتر داشته باشید.

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

قصد داریم کتابی را به شما معرفی کنیم که احتمالا برای شخصی که تا به امروز در گفت‌وگوها موفق نبوده، معجزه خواهد کرد. بگذارید با یک مثال، کمی مقدمه وارد بحث کنیم. همه شما احتمالا افرادی را در جلسات کاری، گفت‌وگو‌های خانوادگی و بحث‌های دیگر دیده‌اید، که با اعتمادبه‌نفس کامل صحبت می‌کنند و وقتی لحظه‌ای به آن‌ها نگاه می‌کنی احساس می‌کنی فردی به‌شدت قدرتمند هستند.

اگر آن‌ها را نشناسید احساس می‌کنید همسرانی وفادار در کنارشان است و حتما در حساب‌شان نیز پول پارو می‌کنند. اما کمی که دقیق می‌شوید و از کلوزآپ آن‌ها را می‌بینید، متوجه این نکته مهم خواهید شد که آن‌ها در واقع هیچ فرق اساسی با شما ندارند. پس دقیقا فرق این دسته از افراد با شما در چیست؟ برای گرفتن پاسخ این سوال باید کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم از لیل لوندز را بررسی کنیم.

یک بیوگرافی کوتاه از لیل لوندز (Leil Lowndes)

لیل لوندز یک نویسنده آمریکایی است که در سال 1950 به‌دنیا آمد. عمده شهرت او در این بود که به کارشناس روابط اجتماعی مشهور است. او توانسته کتاب‌های زیادی را درزمینه‌های مختلفی مثل ارتباطات اجتماعی، عشق و مهارت‌های شغلی بنویسد.

کتاب‌های او گاهی تا 26 زبان هم در دنیا ترجمه شده‌اند. او علاوه‌بر نویسندگی در سخنرانی‌ها و همایش‌های مختلفی شرکت کرده و همیشه کودکی‌اش را یکی از دلایلی عنوان می‌کند که سبب شده تا به چنین مسیری ورود کند.

اضطراب اجتماعی او در کودکی به‌حدی بود که حتی نمی‌توانست با هم‌سن و سالانش صحبت کند. او پس‌از پایان دوره تحصیلش تصمیم گرفت که به این ترس غلبه کند و با نوشتن کتاب‌های مختلف این تجربه را در اختیار دیگران نیز بگذارد. دانلود کتاب صوتی فیدیبو از آثار این نویسنده برای شما امکان‌پذیر است.

آیا هنر گفت‌وگو ارثی است؟ لوندز توضیح می‌دهد

در کتاب الکترونیک لوندز و نسخه چاپی آن بر این ابهام تاکید شده که بسیاری فکر می‌کنند افراد قوی به‌صورت ذاتی قوی حرف می‌زنند. یعنی چنین چیزی در ژن آن‌ها نهادینه شده است. به‌عبارت عامه‌تر خوش‌شانس بوده‌اند که چنین فردی هستند. اما لوندز تصریح می‌کند که علت موفقیت آن‌ها شانس نیست.

بلکه ترسیم درست خطوط روابط میان آن‌ها است. او در کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم، راه‌کار‌هایی ارائه می‌دهد تا شما بتوانید این توانایی را در خود به‌ کمال برسانید. قصد دانلود کتاب صوتی فیدیبو را دارید؟ همین حالا اپلیکیشنش را نصب کنید.

به‌راستی چگونه باید با هر کسی صحبت کنیم؟

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم که ما انسان‌ها درست از همان اولین لحظه که نگاه‌مان به یکدیگر گره می‌خورد تاثیر زیادی بر هم می‌گذاریم. اولین نگاه کافی‌است تا اثر شما بر روی فرد مقابل برای همیشه باقی بماند.

هنرمندان به‌خوبی این لحظه را درک می‌کنند. هنر گفت‌وگو در این است که شما در 92 فصل این کتاب، هرچیزی که برای حرف‌زدن نیاز دارید را بیاموزید. از نحوه لبخند تا پاسخ به ‌احساسات طرف مقابل. با خوانش این کتاب شما به یک سلاح قوی مجهز خواهید بود که دیسیپلین شما را نشان می‌دهد. با دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم خیلی راحت می‌توانید به هدف دست پیدا کنید.

چگونه کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم از لوندز را پیدا کنیم؟

قابلیت دانلود کتاب صوتی فیدیبو باعث شده بتوانید به‌راحتی به چنین کتابی دسترسی داشته باشید. اگر نیاز دارید که فن گفت‌وگو و معاشرت با دیگران را در خود تقویت کنید یا احساس می‌کنید این قابلیت در شما وجود ندارد، همین حالا این کتاب مهم را از فیدیبو تهیه کنید و به ‌مطالعه‌اش بپردازید.

البته که اگر ورژن صوتی در اختیار شما باشد باید آن را گوش دهید تا ببینید لوندز چه راه‌کار‌هایی را برای گفت‌وگو به شما پیشنهاد می‌دهد.

جمع‌بندی

امروز بسیاری از افراد فرصت مطالعه ندارند و کتاب‌های صوتی را ترجیح می‌دهند. با استفاده از کتاب‌های صوتی می‌توان در مسیر‌های مختلف و حتی مکان‌های شلوغ کتاب خواند. برای دانلود کتاب صوتی فیدیبو در اختیار شماست.

اگر ترجیح شما چنین سبک مطالعه‌ای ‌است، در جریان باشید که فیدیبو به‌صورت کامل این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها کافی‌است که اپلیکیشن آن‌ها را نصب کنید یا به‌ وب‌سایت‌شان برای تهیه کتاب بروید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید. از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.