درآمد ماهانه 15 میلیونی با پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان چقدر است؟

پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان با میهن راپل

یکی از خدمات مفید و کارآمدی که در ایران انجام می شود  پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان با طناب  است. درآمد ماهانه 15 میلیونی با پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان تا حدودی سختی این کار را به تصویر می کشد. خدمات عایق کاری نمای ساختمان و آب بندی نما با طناب و داربست به صورت اصولی انجام می شود. هیچ فردی بدون آموزش و مهارت نمی تواند وارد این حرفه شود.

درآمد ماهانه کار در ارتفاع

پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان یکی از روش های محکم کردن سنگ های نما است. پس از گذشت زمان و نفوذ آب به پشت سنگ نماها، باعث می شود تا این سنگ ها از نما جدا شوند و خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. پیچ و رولپلاک کردن مقاومت سنگ ها را بالا می برد. اما کار در ارتفاع زیاد و ساختمان ها و برج های بلند با تجهیزات داربست انجام نمی شود. بلکه با راپل کاران این خدمات را انجام  می دهند

هر راپل کاری بسته به سختی کار و نوع ساختمان و نوع سنگ ها و … حدود 15 میلیون در ماه درآمد دارد. که برای شرایط اقتصادی فعلی رقم خوبی است. پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان با استفاده از پیچ های گالوانیزه 6 سانتی متری ضد زنگ انجام می شود. دقت استاد کاران این حرفه بسیار بالاست و خطا و اشتباهی جایی در این شغل ندارد.

معمولا شرکت هایی که راپل کاران را استخدام می کنند از مهارت های فرد مورد نظر اطمینان حاصل می کنند. قطعا افرادی که کار در ارتفاع را انتخاب می کنند اگر از تخصص و مهارت حرفه ای برخوردار باشند می توانند به درآمد بیشتر از 15 میلیون هم برسند.

کار در ارتفاع با جهان فرود

درآمد 15 میلیونی با پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان در قبال کاری که این راپل کاران انجام می دهند رقم چندان بالایی نیست. این رقم برای تمام شرکت ها و راپل کاران فعال در این زمینه ثابت نیست. معمولا عوامل مختلفی در میزان درآمد ماهانه کار در ارتفاع تاثیر می گذارد که در زیر به چند مورد از این موارد اشاره می شود.

سختی کار

هر چه پروژه ای عایق بندی نمای ساختمان یا پروژه ی پیچ و رولپلاک کردن نما دارای سختی بالا باشد دستمزد راپل کاران هم بیشتر می شود. در ساختمان های مرتفع خدماتی از قبیل نماشویی، پیچ و رولپلاک کردن نما، عایق بندی نما و … تا حدودی سخت و زمان بر است. از این رو پروژه های این چنینی با هزینه ی بالایی همراه هستند.

نوع سنگ ها

سنگ هایی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند انواع مختلفی دارند. سختی این سنگ ها و نحوه پیچ و رولپلاک کردن آن ها متفاوت است. راپل کاران متخصص باید بدانند که هر سنگی را چگونه پیچ و رولپلاک کنند تا آسیب نبیند و ترک بردارد. سختی سنگ ها و نوع سنگ ها هم در هزینه پروژه و درآمد راپل کاران تاثیر می گذارد.

متراژ پروژه

معمولا درآمد هر ارپل کاری بر اساس متراژ پروژه هایی که انجام می دهد تعیین می شود. به طور کلی ابتدا کار به رویت کارفرماها می رسد سپس نوبت به بستن قرارداد و میزان هزینه کار برآورد می شود. در برخی موارد قیمت و درآمد راپل کاران پیچ و رولپلاک بر اساس تعداد پیچ هایی که می زنند برآورد می شود. به ازای هر پیچ مبلغی دریافت می کنند و این میزان درآمد آنها را تعیین می کند.

ابزار و تجهیزات مورد استفاده

پیچ و رولپلاک کردن به ابزار و تجهیزات نیاز دارد. نوع تجهیزات مانند طناب و نوع پیچ ها و … در میزان قیمت راپل کاری تاثیر می گذارد.

درآمد پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان چقدر است؟

درآمد ماهانه 15 میلیونی با پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان ممکن است افراد زیادی را وسوسه به این کار کند. اما این شغل با درصد بالایی سختی همراه است و تمام افراد موفق به کسب مهارت و تخصص در آن نیستند. اگر علاقه و دانش تخصصی پیدا کنید و در حرفه خود شناخته شده شوید می توانید به درآمد بیش از 15 میلیون در ماه برسید. متقاضیان انجام راپل کاری و خدمات نما با استفاده از طناب در ایران کم است و افراد متخصص محدود هستند. از این رو درآمد افراد متخصص و حرفه ای زیاد است.

راپل کاری با میهن راپل

انواع خدماتی که توسط راپل انجام می شود شامل پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان، نماشویی،  عایق بندی نما ساختمان  و … است. هر یک از خدمات گفته شده دارای هزینه های متفاوتی هستند و فاکتورهای مختلفی در هزینه انجام این خدمات دخیل هستند.

 درآمد با پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان در ایران و سایر کشورها بالاست. پس اگر به این کار علاقه دارید حتما مهارت های لازم را کسب کنید و با دانش حرفه ای وارد این شغل شوید.

سخن آخر

درآمد ماهانه 15 میلیونی با پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان چیزی است که این روزها در شرکت ها و تبلیغات مختلف دیده اید. این خدمات توسط افراد راپل کار انجام می شود و میزان درآمد واقعی آن ها معمولا بر اساس نوع پروژه، سختی کار، نوع سنگ ها و سختی آن ها و … محاسبه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مهران موسوی می گوید

    ممنون از سایت تک استاد که اخبار پیچ و رولپلاک سنگ نمارو گذاشت. ما از گوکل این صفحه رو پیدا کردیم و میخواستیم نمای ساختمانمون رو با راپل پیچ و رولپلاک کنیم.
    لطفا یه شرکت بسیار خوب و معتبر معرفی کنید و شماره بفرستید تا تماس بگیریم. سایت بی نظیری دارید جناب تک استاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.