تشخیص اصلی بودن باتری آیفون

اگر مثل من شما هم گوشی آیفون دارید بعد از مدتی باتری گوشیتان خراب شود و مجبور هستید که آن را تعویض کنید. من این کار را می خواستم انجام دهم که با مراجعه با چند مغازه که سر راه کار تا منزل بود رفتم و جواب ها و قیمت های متفاوتی را دریافت کردم که من را سردرگم کرد.

به همین دلیل شروع کردم به تحقیق در اینترنت برای اینکه متوجه بشم که چند نوع جنس باتری در بازار وجود دارد و قیمت های آنها به چه صورت است.

سایت های مختلفی را دیدم که جنس های مختلف باتری را معرفی کردند ولی این بررسی ها به صورتی نبود که من کاربر ساده متوجه این موضوعات شوم و برای قیمت شماره تماس گزاشته بودند که من در زمانی که داشتم این مطالب رو می خواندم ساعت کار این مراکز نبود تا جواب سوالم را بتوانم دریافت کنم.

در بین تمامی این سایت ها تنها سایتی که به زبان ساده نوشته شده بود و جدول قیمت بروز برای دریافت سوالم بود سایت مرکز تعمیرات آیفون فیکسر بود.

از کجا بفهمم باتری تعویضی آیفون اصلی است؟

ظاهر باتری اصلی آیفون

روش اول تشخیص از شکل ظاهری باتری در موبایل اپل است. شکل باتری های اصلی با فیک متفاوت است ولی در بعضی مواقع جنس های های‎کپی بسیار شبیه به اصلی است که تجربه اینجا کمک کننده است تا بتوانیم تشخیص دهیم. حتی در بعضی مواقع باتری اصلی موبایل اپل از کپی گاهی اوقات حتی برای تکنسین های تعمیرکار با سابقه نیز مشکل می‌باشد.

اما نگران نباشید چون تا حدود زیادی با دقت به شکل باتری مثل نوشته های پشت و روی آن و لوگو شرکت اپل می‌توانیم متوجه اصل یا کپی بودن قطعه را داشته باشیم.

به نوشته های چاپ شده دقت کنید که رنگ آنها یکدست باشد و غلط املایی یا حروفی جا نیوفتاده باشد. هر چقدر هم اگر کیفیت چاپ نوشته ها و لوگو را بالا ببرند نمی توانند دقیق همان نوشته های روی باتری اصلی را چاپ کنند و از لحاظ قانونی مجبور به تغییرات هستند که ما باید از روی آن متوجه کپی یا اصلی بودن آن شویم.

گارانتی باتری در موقع تعویض

یک راهکار ساده که متوجه بشیم باتری اصل است یا نه گارانتی است که فروشنده به ما می دهد. اگر فروشنده جنس اصلی بفروشد که مطمئن باشد اصلی هست گارانتی با مدت زمان خوبی به ما خواهد داد.

اطلاعات بیشتر را در صفحه تعویض باتری آیفون این سایت که تمامی نکات را کامل نوشته است و جدول قیمتی نیز دارد که تمامی مدل ها را جداگانه وارد کرده است مطالعه نمائید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.