ثبت سئو؛ روی سئو سرمایه گذاری کنید

اگر به دنبال دسترسی به مخاطبان هدف و افزایش درآمد هستید، بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا سئو برای شما بسیار مهم است. همان‌طور که مصرف کنندگان خدمات و محصولات مختلف برای رفع نیازهای ضروری و غیرضروری خود به سایت‌ها روی آورده‌اند، سنتی‌ترین مشاغل هم برای ادامه حیات تجاری خود، کسب‌وکارشان را به بستر اینترنت منتقل کرده‌اند.

در این بین، تنها عاملی که می‌تواند موفقیت این مشاغل را در بازار پرجنب‌وجوش آنلاین تضمین کند، بهینه سازی سایت است. این روش مقرون به‌صرفه‌ترین و کارآمدترین راه برای افزایش آگاهی از برند و رسیدن به مشتریان بی‌شمار محسوب می‌شود.

شما می‌توانید از طریق SEO در موتورهای جست‌وجوی محبوب، نظیر گوگل، قابل جست‌وجو شوید و خدمات و محصولات ارزشمندتان را در دسترس مخاطبان هدف قرار دهید. برای رسیدن به هدف تنها کافی است ثبت سئو را انجام دهید و روی  آن سرمایه گذاری کنید.

اگر در حال حاضر به این نقطه رسیده‌اید اما برایتان سؤال پیش آمده که برای شروع باید چه کنید، با سئو اصفهان،https://seositeisfahan.ir همراه شوید؛ تیمی متخصص و حرفه‌ای که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن، وبسایتتان را ارتقا دهید.

برای شروع و ثبت سئو سایت چه کار کنیم؟   

برای شروع کار لازم است یک شرکت یا سئوکار مستقل استخدام کنید. اما پیش از آن، آگاهی از خدمات این افراد متخصص و وظایف آن‌ها در قبال قرارداد با شما، می‌تواند مسیر انتخاب این متخصصان را برای‌تان ساده کند. 

چنان‌چه به تازگی تصمیم گرفته‌اید سایتتان را در موتورهای جست‌وجو ارتقا دهید و نمی‌دانید برای شروع و ثبت SEO سایت چه کاری لازم است انجام دهید، این مطلب برای شما تهیه شده است.

برای شروع کار در گوگل، برترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ را جست‌وجو کنید. به یاد داشته باشید شرکت‌های متخصص زیادی در سراسر ایران مشغول به فعالیت در زمینه بهینه سازی سایت هستند و شما می‌توانید، با خیال آسوده، صفر تا صد سئو سایت خود را به شرکت‌های مستقر در شهرهای دیگر بسپارید. 

بعد از مشاهده صفحه نتایج گوگل، شرکت‌های مورد نظرتان را بر اساس مواردی که در ادامه برای شما گردآوری کرده‌ایم، انتخاب کنید:

  • بررسی سایت: ابتدا سایت شرکت را بررسی کنید. آیا سایت این شرکت از SEO قابل‌قبولی برخوردار است؟ توجه داشته باشید که اگر شرکت مورد نظر نتوانسته باشد سایت خود را برای موتورهای جست‌وجو بهینه سازی کند، در ارتقای سایت شما نیز ناموفق خواهد بود. برای پاسخ به این سؤال تنها کافی است تجربه کاربری خود را بعد از ورود به سایت مورد سنجش قرار دهید. آیا تصاویر به‌درستی بارگذاری می‌شوند؟ سایت مورد نظر از ناوبری ساده و راحتی برخوردار است؟ علاوه بر این شما می‌توانید رتبه سایت را در گوگل بررسی کنید.
  • بررسی نمونه کارها: تمامی شرکت‌ها بخشی از پروژه‌های خود را در سایتشان منتشر می‌کنند. شما می‌توانید با ورود به سایت‌ها که در واقع نمونه‌کارهای این شرکت‌ها هستند، مواردی را که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بررسی کنید. همچنین می‌توانید با افرادی که با این شرکت همکاری داشته‌اند تماس بگیرید و تجربه این همکاری را جویا شوید.
  • تضمین: بسیاری از حرفه‌ای‌های این رشته و افراد باسابقه معتقدند تضمین سئو یک امر ناممکن است. در نتیجه اگر کسی به شما قول تضمین داد، بدانید که شرکت مورد نظر قابل‌اعتماد نیست. در حالی که SEO یک پروژه زمان‌بر است و عوامل مختلفی در رتبه بندی سایت شما در گوگل تأثیر می‌گذارند، تعیین یک دوره زمانی مشخص و تضمین آن از سوی متخصصان باتجربه به هیچ عنوان منطقی نیست.
  • وظایف: تمامی شرکت‌های معتبر وظایف خود را، فهرست‌وار و واضح، در سایتشان منتشر می‌کنند. این وظایف شامل شناسایی اهداف تجاری کارفرما، بررسی رتبه کنونی سایت، شناسایی مخاطبان هدف، تحقیق کلمات کلیدی، راه‌اندازی کمپین‌های SEO بر اساس نیاز کسب و کار، بهینه سازی سایت و صفحات فرود، بررسی سایت‌های رقیب، سئو داخلی، خارجی، فنی و پایبندی به تاریخ هدف و مفاد قرارداد است. با دقت وظایف شرکت مورد نظرتان را بررسی کنید.
  • هزینه: درست است که بهینه سازی سایت یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های افزایش آگاهی از برند و تبلیغات به شمار می‌رود، اما برای دستیابی به نتیجه صددرصد دلخواه، لازم است سرمایه‌گذاری کنید. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، بهینه کردن یک سایت برای موتورهای جست‌وجو نیاز به زمان دارد و یک‌شبه نتیجه نمی‌دهد. علاوه‌براین، موتورهای جست‌وجو دستورالعمل‌های خود را بر اساس نیاز کاربران خود به‌صورت مداوم تغییر می‌دهند. در نتیجه SEO هم به همان میزان نیاز به تغییر دارد. پس اگر با مقایسه هزینه شرکت‌های مختلف به این نتیجه رسیدید که شرکت مورد نظر هزینه بسیار ناچیزی از شما دریافت می‌کند، بدانید که احتمالاً از ترفندهای کلاه سیاه و مخرب برای ارتقای سایت شما استفاده می‌کند.

در صورتی که شرکت مورد نظر شما تمامی موارد بالا را رعایت کرده باشد، شما می‌توانید برای ثبت و سرمایه گذاری روی سئو سایت اقدام کنید.

چرا باید روی سئو سرمایه گذاری کنیم؟  

تا این‌جای مقاله متوجه شدیم که SEO ارزش سرمایه‌گذاری دارد، اما واقعاً چرا باید روی آن سرمایه‌گذاری کنیم؟ این کار چطور می‌تواند به کسب‌وکار ما کمک کند؟

  • افزایش اعتبار برند: سایت‌هایی که در صفحات نخستین نتایج گوگل رتبه بالایی کسب می‌کنند، به طور معمول، توسط کاربران گوگل معتبر و باکیفیت شناسایی می‌شوند. توجه داشته باشید که همین رتبه‌بندی موجب افزایش اعتبار شما نزد افرادی می‌شود که تا به حال حتی نام برند شما را نشنیده‌اند.
  • هزینه پایین اما درآمد بالا: زمانی که سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار می‌گیرد، دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری در تبلیغات اینترنتی و محیطی پیدا نخواهید کرد. SEO به شما کمک می‌کند تا کسب و کارتان به صورت ۲۴ ساعته در معرض دید مشتریان بالقوه قرار بگیرد. این وضعیت که از آن با عنوان ترافیک رایگان یا ارگانیک یاد می‌شود، به معنی دریافت بازدیدکننده سایت به صورت رایگان است.
  • تولید محتوا: محتوا یکی از مهم‌ترین عواملی است که کاربران گوگل را به سمت سایت شما هدایت می‌کند. انتشار محتوای بهینه شده به شما کمک می‌کند با پاسخ به سؤالات و نیازهای کاربران گوگل، این بازدیدکنندگان تصادفی را تبدیل به مشتریان وفادارتان کنید. هر محتوایی که بر اساس نیاز کاربر و الگوریتم‌ گوگل ایجاد شده باشد، محتوای بهینه نامیده می‌شود. این محتوا می‌تواند عکس، متن، ویدئو، تصاویر گرافیکی و حتی پادکست باشد.
  • رقابت با شرکت‌های موفق و باسابقه: هیچ جای شکی وجود ندارد که رقبای موفق شما برای گسترش کسب و کارشان روی بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کرده و سهم بالایی از بازار آنلاین را از آن خود کرده‌اند. اگر تصور می‌کنید که به عنوان یک شرکت نوپا یا کوچک هیچ جای رقابتی با این شرکت‌ها برای شما باقی نمانده است، خبر خوب این‌که به‌راحتی می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی سئو و بررسی نقاط ضعف و قوت رقبا، با آن‌ها رقابت کنید و حتی از آن‌ها پیشی بگیرید. افزایش سرعت بارگذاری صفحات، تولید محتوای مفید و باکیفیت، لینک‌سازی و همگام‌سازی سایت با موبایل، تنها بخشی از فعالیت‌هایی هستند که منجر به بهبود رتبه سایت شما در گوگل می‌شوند.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو

حالا که زمان انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ فرا رسیده، باید ببینیم که چنین تیمی چه ویژگی‌هایی دارد؟ پاسخ به این سوال دقت ما را در استخدام این شرکت‌ افزایش می‌دهد.

بهترین تیم ارائه‌دهنده خدمات SEO شرکتی است که راه‌حل‌های خود را برای مشتریان مختلف سفارشی‌سازی می‌کند. این متخصصان برای دستیابی به اهداف، انتظارات و نیازهای کارفرمایان، زمان صرف می‌کنند و براساس این موارد به آن‌ها مشاوره می‌دهند. بررسی استراتژی سایت‌های رقیب و ارائه یک راهکار کاربردی از مهم‌ترین اهداف بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو به شمار می‌رود.

علاوه بر این متخصصان کارکشته و حرفه ای با آخرین تکنیک‌های بهینه سازی سایت آشنایی کامل دارند و بر اساس آخرین نسخه الگوریتم های گوگل برای ارتقای سایت شما در SERP اقدام می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های مدعی بدون در نظر گرفتن این تغییرات و به‌روزرسانی‌ها، از ابزارهای قدیمی استفاده می‌کنند و با طرح استراتژی‌های غیر مفید، باعث افت رتبه سایت شما می‌شوند.   

شفافیت در عملکرد و ارائه گزارش هم یکی دیگر از اهداف بهترین آژانس ارائه دهنده خدمات SEO  است. هدف اصلی یک تیم معتبر و حرفه ای ارتقای سایت، افزایش بازدید و افزایش درآمد شما به عنوان کارفرما است. در نتیجه هرگونه تلاشی در این زمینه انجام می‌دهد و نتایج تلاش‌ها را در گزارشات ماهانه  به شما ارائه می‌دهد. 

تیم سئو در اصفهان

اصفهان یکی از بهترین شهرهای ایران در زمینه فناوری های دیجیتال به شمار می‌رود. برای درک بهتر این موضوع تنها کافی است کمی در گوگل جست و جو کنید و با انبوهی از شرکت‌های موفق در اصفهان مواجه شوید.

 چنان‌چه به دنبال یک تیم دیجیتال مارکتینگ باتجربه در اصفهان هستید، شرکت سئو اصفهان یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. سئو اصفهان با بیش از یک دهه فعالیت ارزشمند در زمینه بهینه سازی سایت توانسته به کسب‌وکارهای زیادی، کمک کند تا صدای خود را به گوش مخاطبان برسانند. به شما پیشنهاد می‌کنیم زمان را از دست ندهید و برای دریافت مشاوره رایگان متخصصان سئو اصفهان، با این مجموعه تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.