دستگاه روغن گیری از چه اجزائی ساخته شده

گروه تولیدی-صنعتی بکردانه یکی از برترین فعالان حوزه طراحی و ساخت انواع دستگاه روغن گیری است که انواع مختلفی از این دستگاه را با بهترین کیفیت و قیمت هایی مناسب به فروش می رساند. شما می توانید با مراجعه به سایت بکردانه و بررسی محصولات موجود، دستگاه روغن گیر مورد نیاز خود را خریداری  و کسب و کار خود را با کمترین بودجه راه اندازی کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در خصوص این دستگاه ها می توانید با کارشناسان بکردانه در تماس باشید. متخصصان بکردانه بر اساس نیاز شما، بهترین دستگاه را به شما پیشنهاد می دهند.

دستگاه های روغن گیری هم مانند هر ماشین دیگری از اجزاء مختلفی تشکیل شده اند. مجموعه‌ی این اجزا در کنار هم دانه های روغنی را به روغن تبدیل می کنند. با ما در این مطلب همراه باشید تا اجزاء مختلف دستگاه های روغن گیری و سازوکار آن ها را بررسی کنیم.

اجزاء مختلف دستگاه روغن گیر

همان طور که گفتیم، هر دستگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده که در کنار هم یک  ماشین کامل را می سازند. البته لازم است بدانید که دستگاه های روغن گیری انواع مختلفی دارند و قطعات به کار رفته در آن ها می توانند از دستگاهی تا دستگاه دیگر متفاوت باشند. اما به طور کلی سازوکار بیشتر این دستگاه ها مشابه و در قطعات و اجزاء کلی یکسان است.

اجازه بدهید ببینیم دستگاه های روغن گیری از چه قسمت هایی تشکیل شده اند.

موتور گیربکس

این بخش مهم ترین قطعه‌ی هر ماشین است. موتور نیروی محرکه لازم برای روشن شدن دستگاه و پرس دانه روغنی را فراهم می کند. بنابراین این قطعه نقشی حیاتی در تعیین کیفیت هر دستگاه روغن گیر دارد. دستگاه های روغن گیری خوب به موتور گیربکس های قوی و حرفه ای مجهزند که فرایند روغن کشی از دانه ها را آسان می کنند و عمر دستگاه را بالا می برند.

اینورتر
اینورتر هم یکی از قطعات مهم در ساخت دستگاه روغن گیری است. به این نکته دقت کنید که دستگاه های روغن گیری عموماً به صورت طولانی مدت روشن هستند و به طور مداوم کار می کنند. اینورتر در ابتدا جریان برق متناوب شهری را به جریان مستقیم و سپس مجدداً به جریان متناوب تبدیل می کند. با این تفاوت که جریان متناوب تولید شده توسط اینورتر، جریانی است با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز که به دستگاه آسیب نزند و کارایی آن را در بالاترین سطح خود نگه دارد.

کنترلر دمای دیجیتال

یکی از مهم ترین تجهیزات لازم برای یک دستگاه روغن گیری خوب کنترلر دماست. دستگاه های روغن گیری دائماً در معرض جریان برق و اصطکاک مکانیکی هستند. همین مسئله باعث می شود تا دما در این دستگاه ها به صورت لحظه ای افزایش پیدا کند. اگر این افزایش دما به درستی ردیابی و کنترل نشود، دستگاه به سرعت می سوزد. کنترلر دمای دیجیتال احتمال سوختن دستگاه به علت گرمای بیش از حد را به صفر می رساند.

فن خنک کننده

گفتیم که افزایش دما برای دستگاه روغن گیری خطرناک است. این وضعیت به کمک دستگاهی به نام فن خنک کننده تعدیل می شود. فن خنک کننده هوا را از محیط می گیرد و به صورت باد سرد به موتور دستگاه می دمد. هوای خنک موتور را سرد و دمای دستگاه را کنترل می کند.

مخزن نگه داری دانه های روغنی

مخزن نگه دارنده دانه روغنی جایی است که مانند یک انبار کوچک، دانه ها را در خود نگه می دارد. این مخزن باید از جنسی باشد که زنگ نزند و با مواد مختلف واکنش شیمیایی ندهد. 

سیستم خاموش کننده

هر دستگاه برقی به یک خاموش کننده اتوماتیک نیاز دارد؛ قطعه ای که در صورت بروز هرگونه مشکل، در لحظه جریان برق دستگاه را قطع و آن را خاموش کند. به این ترتیب دستگاه قبل از این‌که بسوزد، خاموش می شود تا بتوانید مشکل را شناسایی و دستگاه را تعمیر کنید.

گروه تولیدی بکردانه، تولیدکننده انواع دستگاه روغن گیری خانگی و صنعتی آماده ارائه خدمات و محصولات باکیفیت به شما هموطنان عزیز است. دستگاه های روغن گیری بکردانه همگی ضمانتنامه دارند و قطعات آن در صورت بروز مشکل در مدت زمان گارانتی، به صورت رایگان تعویض می شوند. همچنین کارشناسان بکردانه شما را از لحظه خرید دستگاه تا نصب آن همراهی می کنند و به تمامی سوالات شما در طول مدت استفاده از آن پاسخ می دهند.

خرید قطعات و اجزاء تشکیل دهنده دستگاه روغن گیری

نمی توانیم منکر این حقیقت شویم که قطعات هر دستگاه در طول زمان دچار فرسایش می شوند و نیاز به تعویض دارند. از طرفی ممکن است یک قطعه به طور ناگهانی دچار مشکل شود و عملکرد کل دستگاه را مختل کند. در چنین شرایطی نیاز دارید که قطعه یا قطعات فرسوده و خراب را با قطعات نو جایگزین کنید و دستگاه را به حالت اول برگردانید.

مشکل بزرگ بسیاری از دستگاه های روغن گیری، بی کیفیت یا کمیاب بودن قطعات آن هاست. قطعات بی کیفیت همیشه شما را برای تعویض به دردسر می اندازند و عمر دستگاه را به طرز چشمگیری پایین می آورند و قطعات کمیاب هم که واضح است. ممکن است ماه ها دستگاه شما خاموش باشد و مجبور باشید همه جا را برای پیدا کردن یک قطعه کوچک زیر و رو کنید.

ضرورت خرید دستگاهی که در ساخت آن از قطعات باکیفیت استفاده شده در موارد اضطراری به چشم می آید. همچنین وقتی قطعات دستگاه شما به وفور در بازار موجود باشند، دیگر لازم نیست نگران خاموش ماندن دستگاه تان بمانید. یک تماس کوتاه با نمایندگی کافی است تا قطعه مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری و نصب شود.

گروه تولیدی-صنعتی بکردانه از برترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان دستگاه های روغن گیری است که یکی از بزرگ ترین رسالت های خود را خدمات پس از فروش می داند. قطعات استفاده شده در دستگاه های روغن گیری بکردانه همگی از بهترین متریال موجود در بازار تهیه شده اند تا بدون نگرانی از خرابی دستگاه، خرید کنید. از طرفی اگر هر یک از این قطعات با مشکلی مواجه شدند، تکنسین ها و کارشناسان بکردانه آماده اند تا آن را به سرعت با قطعه ای نو تعویض کنند.

برای خرید انواع دستگاه های روغن گیری و دریافت مشاوره رایگاه همین حالا به وب سایت بکردانه مراجعه و مسیر کسب و کار خود را با خرید دستگاهی مطمئن، هموار کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.