امکانات و خدمات آزمایشگاه شبانه روزی آنی ازما

انسان ها در طول زندگی خود با مشکلات مختلف سلامتی دست و پنجه نرم می کنند. در بسیاری از مواقع برای تشخیص یک بیماری یا بررسی میزان پیشرفت آن بایستی آزمایش هایی را انجام داد. به دلیل دغدغه های کاری و زندگی ممکن است بسیاری از افراد امکان حضور در آزمایشگاه در وقت مشخص را نداشته باشند. در این شرایط نقش آزمایشگاه شبانه روزی، پر رنگ تر می شود.

اهمیت آزمایشگاه های شبانه روزی

آزمایشگاه های معمولی شیفت کاری مشخصی دارند. به همین دلیل نیز ممکن است برای مراجعه به این مکان و انجام تست های مورد نظر در زمان تعیین شده، محدودیت های بسیار زیادی برای افراد به وجود بیاید و آن ها نتوانند در ساعت کاری خود به آزمایشگاه مراجعه کنند. در سال های اخیر و قبل از راه اندازی آزمایشگاه شبانه روزی، افراد با مشکلات جدی در رابطه با مرخصی گرفتن از سر کار و مراجعه به آزمایشگاه روبه رو بودند. اما امروزه آن ها می توانند خارج از شیفت کاری خود و در ساعت دلخواه برای انجام آزمایش مورد نیازشان اقدام کنند.

ضرورت تاسیس آزمایشگاه های شبانه روزی
ضرورت تاسیس آزمایشگاه های شبانه روزی

ویژگی و مزایای آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما

آزمایشگاه شبانه روزی نسبت به آزمایشگاه های معمولی که در ساعت خاصی از شبانه روز فعالیت می کنند، مزایای بسیار بیشتری را به همراه دارند. مجموعه آنی آزما یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین آزمایشگاه های شبانه روزی است که در ایران فعالیت می کند. انجام تست های پزشکی در این مجموعه می تواند مزایای بی‌شماری را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی و مزایای آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما برای شما توضیح داده شده است.

مزایای آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما
مزایای آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما

انجام آزمایش در منزل خود

انجام آزمایش در منزل خود را می توان جذاب ترین ویژگی آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما دانست. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز آزمایش مد نظر خود را از طریق وب سایت مجموعه آنی آزما درخواست داده و در کم تر از یک ساعت، آزمایش خود را در منزل انجام دهید. ارائه این خدمت برای هموطنان عزیز باعث شده است تا افراد صرفه جویی های چشمگیری را در زمان و هزینه های خود داشته باشد.

انجام انواع تست های پزشکی در منزل توسط آنی آزما
انجام انواع تست های پزشکی در منزل توسط آنی آزما

ارائه خدمات در هر ساعتی از شبانه روز

مهم ترین ویژگی آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما که باعث تمایز آن با سایر مراکز آزمایشگاهی عادی شده است، ارائه خدمات در هر ساعتی از شبانه روز است. امروزه انسان ها مشغله های کاری بسیار زیادی دارند و ممکن است در ساعت کاری خود نتوانند برای انجام آزمایش خود اقدام کنند. گاهی ممکن است به انجام یک آزمایش در سریع ترین زمان ممکن احتیاج باشد و شما تایم کافی برای صبر کردن تا شیفت کاری آزمایشگاه های معمولی را نداشته باشید.

در این مواقع تنها کافی است تا از طریق صفحه اصلی مجموعه آنی آزما، نوع آزمایش مد نظر خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن برای انجام آن اقدام کنید. از طرفی دیگر ارائه خدمات در هر ساعتی از شبانه روز توسط مجموعه آنی آزما باعث شده است تا افراد بعد از اتمام کار خود و در شب هنگام با خیال آسوده و بدون هیچ استرس و دغدغه ای از نظر زمانی، آزمایش خود را انجام دهند.

خداحافظی با صف های طولانی نوبت دهی

انتظار در صف برای رسیدن نوبت آزمایش بسیار طاقت فرسا و خسته کننده است. از آنجایی که آزمایشگاه های عادی زمان مشخص و البته محدودی را برای انجام آزمایش دارند، همیشه با مشکل مراجعه کننده و صف های طولانی برای انجام آزمایش های رایج مواجه هستند. آزمایشگاه شبانه روزی به دلیل فعالیت 24 ساعته، این مشکل را به طور قابل توجهی رفع کرده است. چرا که افراد می توانند در هر زمانی که می خواهند به آزمایشگاه مراجعه کنند و در این آزمایشگاه ها صف های نوبت برای تست به ندرت به چشم می خورد.

دقت و سرعت بسیار بالا

اگر دقت نتایج و سرعت انجام آزمایش برای شما یک معیار بسیار مهم است، استفاده از خدمات آزمایشگاه آنی آزما گزینه بسیار ایده آلی برایتان خواهد بود. این مجموعه به سرعت و دقت بسیار بالا شناخته می شود. به طوری که پس از ثبت درخواست برای انجام آزمایش در هر ساعتی از شبانه روز، در سریع ترین زمان ممکن افراد متخصص از طرف این مجموعه به خانه شما مراجعه کرده و در چند دقیقه آزمایش لازم را از شما می گیرند.

از طرفی دیگر زمان تحلیل نتایج توسط تیم پزشکی آنی آزما نیز بسیار سریع بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن، نتایج و تفسیر آزمایش شما برایتان ارسال می شود. شایان ذکر است که سرعت بالا در انجام آزمایش های مختلف و تفسیر نتایج آن ها، به هیچ عنوان باعث کاهش دقت آزمایش نشده است.

قابل اعتماد و مطمئن

از دیگر ویژگی های بسیار مهم آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما قابل اعتماد بودن آن است. این مجموعه از بهترین تکنسین ها، پرستار ها و پزشک ها برای ارائه خدمات به هموطنان عزیز بهره می گیرد. تمام افرادی که در آزمایشگاه آنی آزما فعالیت می کنند، تجربه و تبحر بالایی در زمینه کاری خود دارند. به همین خاطر نیز انجام تمام آزمایش ها توسط افراد متخصص و با بالاترین دقت خود انجام می شود. از طرفی نتایج حاصل از این آزمایش ها نیز توسط پزشکان متخصص و کارآمد تفسیر می شوند.

شایان ذکر است اگر شما آزمایشی را در خانه خود انجام داده باشید، حمل نمونه های حاصل از این آزمایش مطابق استاندارد های مشخص و با دقت و حساسیت بالا تا آزمایشگاه انجام می شود تا اولا از آسیب دیدن نمونه جلوگیری شود، دوما تغییری در نتایج آن بروز ندهد.

دقت و سرعت بسیار بالای انجام آزمایش ها توسط آنی آزما
دقت و سرعت بسیار بالای انجام آزمایش ها توسط آنی آزما

تنوع بالای کیت های آزمایش

آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما مجموعه ای گسترده و متنوعی از انواع آزمایش ها را برای افراد به ارمغان آورده است. یعنی شما می توانید اکثر آزمایش های خود را در این مجموعه انجام دهید. مهم ترین آزمایش هایی که توسط مجموعه آنی آزما انجام می شوند، عبارت اند از، تست کرونا، آزمایش چکاپ، آزمایش بیماری های عفونی و مقاربتی، نوار قلب، انواع آزمایش های ژنتیکی و… .

شایان ذکر است که حتی شما قادر هستید از خدمات پزشکی این مجموعه نظیر تزریق آمپول و سرم، فیزیوتراپی، سونوگرافی و… نیز برخوردار شوید. به طور کلی می توان گفت آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما با فراهم کردن انواع مختلف آزمایش های ضروری و مورد نیاز افراد، آن ها را از مراجعه به کلینیک های مختلف برای تست دادن، راحت کرده است.

قابلیت انجام انواع تست های پزشکی در آزمایشگاه های شبانه روزی
قابلیت انجام انواع تست های پزشکی در آزمایشگاه های شبانه روزی

ارائه خدمات به تمام مناطق ایران و کشور های همسایه

متاسفانه در بسیاری از مواقع خدمات و امکانات رفاهی شامل حال پایتخت نشین های می شود و بسیاری از افراد در سایر شهر های ایران نمی توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند. اما آزمایشگاه شبانه روزی آنی آزما این مشکل را به طور کامل حل کرده است. در حال حاضر آنی آزما به بسیاری از شهر های ایران خدمات خود را ارائه می دهد و هموطنان می توانند از شهر های دیگر از خدمات بی نظیر این مجموعه پزشکی بهره مند شوند.

علاوه بر ارائه خدمات به شهر های مختلف ایران، این مجموعه در خارج از ایران و در کشور های ترکیه، قطر و امارات نیز فعالیت دارد. به همین خاطر اگر مشکلی از نظر سلامتی در هر یک از این کشور ها برای شما به وجود آمد، جای هیچ گونه نگرانی نبوده و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات پزشکی این مجموعه بهره مند شوید.

هزینه انجام تست در آزمایشگاه شبانه روزی

همان طور که دانستید، آزمایشگاه شبانه روزی نسبت به مراکز آزمایش دیگر از یک سری مزایا برخوردار است. بسیاری از افراد پس از آشنایی با آزمایشگاه شبانه روزی این سوال را دارند که ارائه خدمات بیشتر و فراهم کردن امکانات متنوع، به چه میزان بر روی هزینه های نهایی آزمایش اثر دارد؟

به عنوان یک خبر خوش می توان گفت که هزینه انجام تست در آزمایشگاه شبانه روزی مطابق با تعرفه وزارت بهداشت انجام می شود و برای بسیاری از تست ها، دقیقا هم قیمت با آزمایشگاه های معمولی است. حتی اگر در برخی از آزمایشگاه ها اختلاف قیمت وجود داشته باشد، این مبلغ ناچیز بوده و در مقایسه با امکانات آزمایشگاه شبانه روزی نسبت به مراکز عادی، بسیار طبیعی و معقول است.

تفاوت آزمایشگاه شبانه روزی با آزمایشگاه معمولی

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد و مراجعه کنندگان به آزمایشگاه شبانه روزی دارند، در رابطه با تفاوت های بین این نوع از آزمایشگاه ها با آزمایشگاه های معمولی است. در واقع برای پاسخ به این سوال می توان گفت از نظر تکنیکی هیچ تفاوتی بین این دو نوع آزمایشگاه وجود ندارد.

به بیانی بهتر آزمایشگاه های معمولی و شبانه روزی از نظر خدماتی که ارائه می دهند هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و شما می توانید آزمایش های تجویز شده خود را در هر یک از این دو آزمایشگاه انجام دهید. از طرفی دیگر همان طور که قبلا نیز بیان کردیم، هزینه های آزمایش در این مراکز نیز تقریبا یکسان است.

حال سوالی که مطرح می شود این است که آزمایشگاه های معمولی و شبانه روزی در چه زمینه ای با هم تفاوت دارند؟ و اصلا چرا به احداث و فعالیت آزمایشگاه شبانه روزی احتیاج است؟ در واقع می توان گفت مهم ترین و شاید تنها تفاوت آزمایشگاه های معمولی و شبانه روزی در ساعت کاری آن ها است.

آزمایشگاه های معمولی شیفت کاری مشخصی دارند. برخی از این آزمایشگاه ها در شیفت صبح و برخی دیگر در شیفت بعد از ظهر فعالیت می کنند. البته برخی دیگر از آزمایشگاه های معمولی در دو شیفت فعالیت دارند. اما هیچ یک از آن ها بعد از اتمام ساعت اداری (حدودا ساعت 17) فعالیتی ندارند. از این رو اگر شما احتیاج به انجام آزمایش داشته باشید بایستی بین ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر به این آزمایشگاه ها مراجعه کنید.

اما آزمایشگاه های شبانه روزی همان طور که از نامشان هم پیداست از این قاعده مستثنی هستند. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که وقت دارید، به این آزمایشگاه ها مراجعه کرده و تست های خود را انجام دهید.

از زمان مناسب آزمایش غافل نشوید

به عنوان یک نکته بسیار مهم باید در نظر داشته باشید با آن که آزمایشگاه شبانه روزی در هر ساعتی برای مراجعه کنندگان خدمات می دهد، اما برای انجام برخی از تست ها بایستی حتما صبح به آزمایشگاه مراجعه کنید. برای درک بهتر این موضوع در نظر داشته باشید که آزمایش قند باید سر صبح و به صورت ناشتا انجام شود. اگر شما این تست را در ساعت های پایانی شب انجام دهید، قطعا نتایج حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. پس برای انجام آزمایش های خود، از زمان مناسب برای این کار غافل نشوید.

کلام آخر

آزمایشگاه های شبانه روزی نقش بسیار مهم و کلیدی را در حوزه پزشکی بر عهده دارند. احداث و بهره برداری از این آزمایشگاه ها باعث شده است تا افراد قادر باشند در زمان دلخواه خود و در هر ساعتی از شبانه روز که وقت آزاد داشتند برای مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست های خود اقدام کنند. به این طریق افراد بسیاری از چالش های انجام آزمایش مانند مرخصی گرفتن، حضور در صف های طولانی نوبت دهی، هزینه، زمان رفت و آمد و… را پشت سر می گذارند.

امروزه در سطح کشور مراکز آزمایشگاهی شبانه روزی متعددی احداث شده و در حال فعالیت هستند. مجموعه آنی آزما یکی از بهترین آزمایشگاه های شبانه روزی است که علاوه بر تهران در سایر شهرهای ایران و چندین کشور همسایه برای هموطنان انواع خدمات پزشکی را ارائه می دهد و شما می توانید از طریق این بخش، درخواست خود برای انجام خدمات مد نظر خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای انجام آزمایش شما اقدام کنند.

شایان ذکر است که مجموعه آنی آزما دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی بوده و شما با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تست های خود را با بالاترین دقت و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین هزینه بسیار معقول برای این کار پرداخت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.