لیستی از اصلی‌ترین خدمات شرکت‌های طراحی سایت را بخوانید

خدمات یک شرکت طراحی سایت، برای رونق هر چه بهتر و سریع تر انواع کسب و کارها، مورد نیاز است. اما این خدمات چیست و چه چیزهایی را شامل می شود؟

ما در ادامه قصد داریم خدمات شرکت طراحی سایت را به طور جامع معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خدمات طراحی وبسایت چیست؟

منظور از خدمات طراحی سایت، کلیه فرآیندهایی است که به منظور طراحی و راه اندازی یک وبسایت اینترنتی توسط یک طراح و برنامه نویس، طبق یک استراتژی خاص صورت می گیرد.

انواع خدمات طراحی سایت؛ خدمات یک شرکت طراحی سایت چه مواردی را شامل می شود؟

تا اینجا آموختیم که به کلیه فرآیندهایی که برای طراحی یک سایت انجام می گیرند، خدمات طراحی سایت گفته می شود. در این بخش می خواهیم به صورت جزئی تر این خدمات را معرفی کنیم.

اصلی ترین و مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی وبسایت عبارتند از:

  • ارائه مشاوره تخصصی برای طراحی سایت

یکی از مهم ترین خدماتی که یک شرکت طراحی سایت در مشهد به مشتریان خود ارائه می دهد، مشاوره تخصصی است. این شرکت ها جهت ارائه مشاوره، ابتدا اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شما کسب کرده و با توجه به آن ها به شما کمک می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود دست پیدا کنید.

  • طراحی اصولی وبسایت

مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت همانطور که از نامش پیداست طراحی سایت می باشد. امروزه شرکت های بسیاری، خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند، اما آیا تمامی سایت ها به صورت اصولی طراحی می شوند؟

قطعا خیر، وبسایت های زیادی با معایب مختلف از قبیل سرعت پایین، استفاده از تصاویر بی کیفیت و … در سراسر وب وجود دارند که موجب تجربه کاربری ضعیف شده و نتیجه ای را که باید، نخواهند داشت.

بنابراین برای استفاده از خدمات طراحی سایت حتما به یک شرکت باسابقه و معتبر مراجعه کنید که به تمامی اصول طراحی سایت، تسلط کامل داشته و اهمیت هر بخش از عکس گرفته تا سرعت و … را به خوبی درک کند.

  • خدمات طراحی سایت و سئو
خدمات طراحی سایت و سئو
خدمات طراحی سایت و سئو

خدمات یک شرکت طراحی سایت تنها به مشاوره و طراحی وبسایت، محدود نیست و به علاوه آن ها مشاوره سئو در مشهد را نیز جهت بهینه سازی وبسایت و کسب رتبه بالا در نتایج موتورهای جستجو به مشتریان خود ارائه می دهد.

با استفاده از خدمات سئو، سایت شما در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار خواهد گرفت که در نتیجه برند شما به افراد بیشتری معرفی خواهد شد. 

  • پشتیبانی وبسایت از خدمات یک شرکت طراحی سایت

از دیگر خدمات شرکت طراحی سایت می توان به پشتیبانی وبسایت اشاره کرد که پس از راه اندازی سایت به مشتریان ارائه می شود.

بسیاری از مدیران کسب و کارها هنگام استفاده از خدمات یک شرکت طراحی وب سایت، نگران نحوه ایجاد تغییرات در سایت پس از راه اندازی آن هستند که خوشبختانه با پشتیبانی وبسایت، دیگر جای هیچ نگرانی باقی نمانده است.

تقریبا تمامی شرکت های طراحی سایت برای یک بازه زمانی از قبل مشخص شده که معمولا بین 3 ماه الی 1 سال متغیر است از سایتی که طراحی نموده اند، پشتیبانی خواهند کرد.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟

طراحان سایت برای طراحی و راه اندازی یک وبسایت بهینه و اصولی باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند، شامل:

  • استخراج نیازمندی های کسب و کار، اولین مرحله طراحی وبسایت

در اولین مرحله از طراحی سایت باید نیازهای کسب و کار را از جوانب مختلف سنجید و مطابق آن برای طراحی و راه اندازی یک وبسایت مناسب، برنامه ریزی کرد تا تمامی امکانات مورد نیاز کسب و کار در سایت، لحاظ شود.

  • طراحی نمای کلی سایت (وایر فریم)

مهم ترین مرحله از طراحی وبسایت توسط یک شرکت متخصص، طراحی نمای کلی سایت می باشد که با استفاده از آن می توان جایگاه المان ها و عناصر مختلف سایت را مشخص نموده و مشکلات احتمالی طراحی را از قبل، پیدا و رفع نمود.

  • طراحی گرافیک وبسایت؛ مراحل و خدمات یک شرکت طراحی سایت

یکی دیگر از مراحل طراحی وب سایت، طراحی گرافیکی سایت می باشد که باید با توجه به نوع کسب و کار، رنگ های سازمانی آن، هویت بصری کسب و کار و … صورت گیرد.

  • پیاده سازی طرح نهایی از مراحل طراحی وبسایت

در این مرحله از طراحی سایت، وقت پیاده سازی طرح نهایی است که بسته به نیاز مشتری با استفاده از سیستم مدیریت محتوا ((CMS نظیر وردپرس و یا کدنویسی با زبان های برنامه نویسی PHP، .NET و … صورت می گیرد.

  • ورود داده های اولیه برای طراحی سایت

پس از پیاده سازی، نوبت به ورود اطلاعات اولیه سایت می رسد. بنابراین تمامی محتواهای سایت اعم از متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را آماده کرده و در اختیار طراح سایت قرار دهید تا هر یک را در بخش مربوط به خود، بارگذاری نماید.

  • تست وبسایت

همانطور که در بخش معرفی خدمات یک شرکت طراحی سایت هم به آن اشاره کردیم، اصلی ترین خدمات این شرکت ها، طراحی یک سایت اصولی می باشد که با تست و بازنگری میسر می شود.

طراحان سایت شرکت های حرفه ای، پس از پیاده سازی طرح نهایی، آن را تست و بازنگری کرده تا مشکلات احتمالی آن را رفع و یک وبسایت کامل و بهینه به شما تحویل بدهند.

هزینه خدمات یک شرکت طراحی سایت چقدر است؟

هزینه خدمات یک شرکت طراحی وب سایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • ویژگی های سایت
  • امکانات مورد نیاز
  • نوع سایت از نظر وردپرسی یا کد نویسی شده
  • نوع سایت با توجه به نوع کسب و کار(فروشگاهی، خبری و …)

بنابراین هزینه مربوط به خدمات شرکت های طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف با توجه به نیاز و اماکنات مد نظر آن ها متفاوت است و نمی توان قبل از نیازسنجی کسب و کار، یک قیمت مشخص برای خدمات شرکت های طراحی سایت در نظر گرفت.

نتیجه گیری بررسی خدمات یک شرکت طراحی سایت چیست؟

ما در این مقاله با توجه به اهمیت بسیار زیاد طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف، خدمات یک شرکت طراحی سایت را به همراه مراحل آن به طور جامع شرح دادیم تا بتوانید با کمک یک شرکت طراحی سایت معتبر یک وبسایت اصولی و بهینه راه اندازی کرده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از استفاده از خدمات شرکت های طراحی وبسایت را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

منبع محتوا » آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.