معرفی 5 سایت برتر ویدیو و موسیقی دنیا

1) یوتیوب  YouTube

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پایه‌گذاری شد که هر سه از کارمندان شرکت پی‌پل بودند. هرلی در دانشگاه ایندیانا در پنسیلوانیا درس طراحی می‌خواند در حالی که چن و کریم در دانشگاه ایلی‌نوی در اوربانا دانش کامپیوتر را فرا می‌گرفتند.

آن‌ها پس از موفقیت وبگاه فلیکر برای بارگذاری عکس، تصمیم گرفتند وب‌گاهی برای بارگذاری ویدئو ایجاد کنند و به همین منظور، در آپارتمان چن در سان‌فرانسیسکو میهمانی شام برگزار کردند و در این‌باره بحث کردند.]

اولین ویدئوی بارگذاری‌شده در یوتیوب به نام من در باغ‌وحش جاوید کریم را در باغ‌وحش سن دیگو نشان می‌دهد این ویدئو در تاریخ 23 آوریل 2005 به وبگاه یوتیوب ارسال شد و هنوز هم می‌توان آن را تماشا کرد.
این یکی از بهترین وب سایت های تمام بار که مطمئنا کاربر میتواند بهترین نتایج را برای دانلود موزیک مورد نظر خود پیدا کند.

• پایگاه بزرگ وب سایت عالی است شامل تمام آهنگ ها.
• وب سایت توسط کاربران بالاترین امتیاز را دارد و رتبه فعلی است 9.8

2) سایت رادیو جوان

رادیو اینترنتی فارسی است. رادیو جوان در اکتبر 2004 توسط گروهی از جوانان ایرانی در آتلانتا و واشینگتن، دی.سی. با هدف فراهم آوردن موسیقی ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان شروع به کار کرد. این رادیو گزیده متنوعی از آهنگهای قدیمی و جدید را پخش می‌کند.

  • ویژگی‌های سایت رادیو جوان:
  • شنیدن موسیقی به صورت آنلاین
  • دریافت موسیقی خوانندگان به صورت مستقیم توسط گزینه سینک در اپ
  • دیدن ویدئو کلیپ و مصاحبه با خوانندگان
  • مشاهده متن آهنگ
  • شنیدن رادیو
  • مشاهده عکس‌های خوانندگان

3) ابر صدا cloud seda

یکی از برترین وبسایتهایی که شما میتوانید خودتان آلبوم و موسیقی اضافه نمایید یا از بین پادکست های موجود در سایت برای خود یه لیست آموزشی و همه روزه ایجاد نمایید قاعدتا بهترین انتخاب کلود صدا خواهد بود.

سایت ابر صدا | Cloud Seda در راستای نشر آهنگ مجاز و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد .

ویژگی های سایت Cloudseda.com

4)SoundCloud

شرکت «ساند کلاد» SoundCloud با توسعه اپليکشن ساند کلاد به مصرف کنندگان اجازه می دهد که بتوانند بطور نامحدود صدا به روی اينترنت آپلود کرده و آنها را با ديگران به مشارکت گذارند؟

اين روز ها راحت می توانيد با فشار يک دکمه آهنگهايی را که ضبط کرده ايد روی اينترنت با ديگران قسمت کنيد. تنها چيزی که برای اينکار احتياج داريد اپليکِيشِنِ ساند کلاد است.

5)spotify

سپاتیفای (spotify) یک سرویس پخش موسیقی است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدئوی هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید. علت جذابیت اسپاتیفای برای مخاطبین این است که صرفا می‌توان با ساخت یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا اتصال از طریق فیسبوک به‌طور رایگان از سرویس اسپاتیفای استفاده کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.