بهترین افزونه های ووکامرس

ووکامرس برای فروشگاه های کوچک بی نظیر است اما اینکه بتوانیم آن را شخصی سازی کنیم یا با ووکامرس افزایش فروش را تجربه کنیم مهم است. در این مقاله به بهترین افزونه های افزایش فروش ووکامرس و افزونه های دیگر برای بهینه سازی فروشگاه هایی اینترنتی می پردازیم، با تک استاد همراه باشد.

فهرست مطالب

7 تا از افزونه ضروری ووکامرس

1. YITH WooCommerce Wishlist

یکی از بهترین افزونه های ووکامرس برای بهبود تجربه کاربری و فروش غیرمستقیم فروشگاه شما است.

این افزونه به خریداران امکان می دهد یک لیست دلخواه از محصولات مورد نظر خود تهیه کنند. تهیه این لیست در فصل تعطیلات، زمانی که افراد در حال خرید و تهیه هدایای مختلف هستند، بسیار مفید است.

همچنین بازدید کنندگان می توانند لیست دلخواه خود را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این امر به افزایش فروش شما به صورت غیرمستقیم کمک می کند زیرا دوستان و خویشاوندان آنها از این لیست برای خرید خود استفاده می کنند.

2. YITH WooCommerce Zoom Magnifier

یکی از راه های ایجاد تجربه کاربری بهتر این است که به بازدید کنندگان خود اجازه دهید تصاویر محصولات شما را به راحتی زوم کنند و جزئیات آن را با دقت بیشتری مشاهده نمایند. افزونه YITH WooCommerce Zoom Magnifier امکان این کار را به شما می دهد و به بازدید کنندگان اجازه می دهد تا تصویر محصولات را بزرگنمایی کرده و از نزدیک آنها را بررسی کنند.

3. Variation Swatches for WooCommerce

اگرمحصولات موجود در فروشگاه اینترنتی شما از نوع محصولات متغیر هستند، با استفاده از افزونه Variation Swatches for WooCommerce می توانید نحوه نمایش محصولات متغیر را شخصی سازی کرده و آنها را به صورتی کاملاً حرفه ای نمایش دهید. با استفاده از این افزونه قدرتمند می توانید آیتم های محصولات متغیر را به جای یک پنجره کشویی ساده به صورت تصویر، رنگ و برچسب نشان دهید که بسیار تعاملی تر بوده و تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند.

برای آشنایی کامل با این افزونه و نحوه استفاده از آن، مقاله آموزش افزونه Variation Swatches for WooCommerce را مطالعه کنید.

4. WooCommerce Multilingual

WooCommerce Multilingual یک افزونه مدیریت ترجمه برای ووکامرس است و به شما امکان می دهد مشتریان باقوه ای که زبانی غیر از زبان سایت شما دارند را جذب کنید. این افزونه به عنوان یک افزودنی برای افزونه WPML برای فروشگاه های مبتنی بر ووکامرس است.

افزونه WooCommerce Multilingual کمک می کند تا محصولات، دسته ها و همه موارد ووکامرس را در طی مراحل پرداخت به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین می توانید با همان زبان برای مشتری ها و مدیران ایمیل ارسال کنید.

5. YITH WooCommerce Gift Cards

YITH WooCommerce Gift Cards یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که به کاربران شما امکان می دهد کارتهای هدیه را به هر مقداری که می خواهند خریداری کرده و به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنند. کارت های هدیه کوپن های پیش پرداخت هستند که گیرندگان آنها را قادر می سازد وسایل را از فروشگاه آنلاین شما خریداری کنند.

6. Beeketing for WooCommerce

بازاریابی تجارت الکترونیک یا ای کامرس مارکتینگ جنبه های مختلفی دارد و افزونه ای مورد نیاز است که شما را قادر سازد کارهای مختلف را مدیریت کنید. Beeketing for WooCommerce یک پلتفرم بازاریابی همه کاره و از بهترین افزونه های ووکامرس است که می تواند فروش محصولات، اضافه کردن شاخص های سهام، ارائه کوپن، بهینه سازی فروشگاه برای موبایل و بسیاری وظایف دیگر را به صورت خودکار انجام دهد. این افزونه رایگان است اما برای دسترسی به قابلیت های بیشتر می توانید افزودنی های آن را خریداری کنید.

7. WOOCS – Currency Switcher for WooCommerce

اگر می خواهید خریدارانی از کشورهای مختلف داشته باشید، باید قیمت محصولات فروشگاه خود را براساس پول رایج کشورهای مختلف نمایش دهید. با افزونه WooCommerce Multi-Currency می توانید یک فهرست کشویی سفارشی به سایت خود اضافه کنید که به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند که محصولات را به نرخ رایج کدام کشور مشاهده کنند.

12 افزونه برتر ووکامرس برای تبدیل بیشتر و افزایش فروش

1. YITH WooCommerce Advanced Reviews

در دنیای امروز که چشم و گوش مشتریان پر از تبلیغات رنگارنگ است، یکی از فاکتورهایی که مشتریان را به سمت خرید کالا سوق می دهد، نظرات مردم و نقد و بررسی سایر مشتریانی است که محصول را خریداری کرده اند. مشاهده بررسی ها به کاربران اجازه می دهد به آنچه دیگر کاربران درباره این محصول می گویند، پی ببرند و راحت تر درباره خرید محصول تصمیم بگیرند.

افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews به شما امکان می دهد نقد و بررسی های ارسال شده توسط مشتریان را به ساده ترین روش ممکن مدیریت کنید. همچنین این افزونه یک نمودار مستطیلی (هیستوگرام) مانند آنچه در بیشتر فروشگاه های آنلاین مشاهده می کنید به بررسی محصولات شما اضافه می کند و به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر را به بررسی های خود پیوست کنند.

2. Customer Reviews for WooCommerce

افزونه Customer Reviews for WooCommerce مشتریان را تشویق می کند که محصولات شما را بررسی کرده و به آنها امتیاز دهند، به این ترتیب تعامل با مشتریان را بیشتر کرده و فروش شما را بالاتر می برد و چیزی که در مورد این افزونه جالب است این است که این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.

یکی از روش هایی که بررسی محصول را به مشتریان یادآوری می کند، ارسال ایمیل است. به این ترتیب که ایمیل های یادآوری برای مشتریان می فرستد و از آنها دعوت می کند محصول (های) اخیر خود را بررسی کرده و امتیاز دهند.

3. YITH WooCommerce Compare

افزونه YITH WooCommerce Compare از بهترین افزونه های ووکامرس است که به کاربران شما امکان می دهد تا 2 یا چند محصول را در کنار هم مشاهده کرده و آنها را با هم مقایسه کنند تا بتوانند آگاهانه تر برای خرید محصول خود تصمیم بگیرند.

غالباً خریداران چندین محصول را در فیلد مورد نظر خود پیدا می کنند که نمی توانند در مورد انتخاب آنها تصمیم بگیرند. در چنین اوقات سردرگمی، این ویژگی مقایسه ساده به آنها کمک می کند تا به سرعت بفهمند که کدام محصول برای آنها مناسب تر است.

4. YITH WooCommerce Request a Quote

یکی از معایب خرید آنلاین عدم مذاکره است؛ اما افزونه YITH WooCommerce Request a Quote این مشکل را به سادگی حل می کند.

این افزونه یک افزودنی ووکامرس است که توسط YITH توسعه داده شده و به شما امکان می دهد دکمه “درخواست گفتگو” را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. با استفاده از این دکمه، مشتریان شما می توانند برای مذاکره قیمت، یک درخواست برای شما ارسال کنند.

این ویژگی زمانی مفید است که مشتریان شما مقادیر زیادی از یک محصول را خریداری کرده و به علت خرید عمده درخواست تخفیف داشته باشند. این افزونه گزینه مذاکره را برای خریداران عمده امکان پذیر می کند.

5. Custom Product Tabs for WooCommerce

افزونه Custom Product Tabs for WooCommerce با اضافه کردن تب های سفارشی به محصولات یا حذف کردن تب های پیش فرض ووکامرس به شما اجازه می دهد صفحه محصولات خود را شخصی سازی کنید. به این ترتیب می توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولات خود در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید و آنها را به خرید تشویق کنید. این افزونه به شما امکان می دهد تب های سفارشی را در صفحه یک محصول یا همه محصولات نشان دهید.

6. YITH WooCommerce Frequently Bought Together

ایجاد یک استراتژی صحیح برای فروش محصولات مکمل در فروشگاه بسیار مهم است زیرا به طرز قابل توجهی نرخ تبدیل را افزایش می دهد. محصولاتی که به عنوان مکمل معرفی می شوند اغلب با محصول اصلی استفاده شده و پیشنهاد دادن آنها در صفحه خرید محصول اصلی باعث می شود مشتریان با احتمال بالایی آنها را خریداری کنند. به این ترتیب ، نرخ تبدیل واقعاً زیاد می شود.

به عنوان مثال اگر شما در فروشگاه اینترنتی خود قهوه ساز به فروش می رسانید می توانید محصولاتی مانند قهوه، ست قهوه خوری و … را به عنوان محصولات مکمل به مشتری پیشنهاد دهید.

7. YITH WooCommerce Quick View

YITH WooCommerce Quick View یک افزونه دیگر برای اضافه کردن گزینه “نمایش سریع” برای محصولات ووکامرس است. این افزونه یکی از بهترین افزونه های ووکامرس برای افزایش فروش است. نمایش سریع به کاربران شما این امکان را می دهد تا جزئیات محصول را با یک کلیک یا هاور مشاهده کنند.

این ویژگی با عدم نیاز به باز کردن و بارگذاری یک صفحه جدید برای هر محصول موجب صرفه جویی در وقت مشتریان شما می شود. به این ترتیب تجربه کاربری را بهبود بخشده و به رونق فروش فروشگاه شما کمک می کند.

8. WooCommerce Quick View

باز کردن تب های مختلف برای دیدن محصولات ممکن است برای بازدیدکنندگان آزار دهنده باشد. بسیاری از فروشگاه های آنلاین از صفحه “نمایش سریع” برای این کار استفاده می کنند که به کاربران امکان می دهد بدون ترک صفحه ای که در آن قرار دارند، جزئیات دقیق تر محصول را مشاهده کنند. افزونه WooCommerce Quick View این کار را برای شما انجام می دهد.

9. YITH Infinite Scrolling

ایجاد تجربه کاربری خوب برای مشتریان فروشگاه ضروری است. کاربران دوست ندارند مدام روی دکمه های مختلف کلیک کنند و منتظر بمانند تا صفحه بارگذاری شود. در واقع آنها عادت کرده اند که محتواهای آنلاین را به صورت پی در پی ببینند؛ همانطور که در صفحات اینستاگرام یا توییتر می بینند. یک تکنیک خوب برای رفع این مشکل و ایجاد تجربه کاربری بهتر، اسکرول بی پایان است و افزونه YITH Infinite Scrolling یک افزونه خوب برای این کار بخصوص در فروشگاه های آنلاین ساخته شده با افزونه ووکامرس است.

10. WooDiscuz

پشتیبانی مشتری چه قبل و چه بعد از فروش اهمیت بسیار زیادی دارد. این کار باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات شما شده و آنها را به بازگشت مجدد به فروشگاه و خرید بیشتر تشویق می کند. یکی از جنبه های پشتیبانی مشتری، پاسخ به سوالات آنها است. افزونه WooDiscuz به مشتریان اجازه می دهد درباره محصولات بحث کرده و سوالات خود را قبل از خرید از شما بپرسند.

این افزونه در کنار تب “نظرات” یک تب جدید “بحث ها” را به صفحه محصول اضافه می کند تا کاربران بتوانند در مورد محصول بحث کنند، به نظرات یکدیگر رای دهند و محصولات را به اشتراک بگذارند.

11. WooCommerce Product Reviews Pro

تقریباً 70% مشتریان قبل از نهایی کردن خرید خود بررسی محصولات را مشاهده می کنند. تیم ووکامرس یک افزودنی برای ووکامرس تولید کرده است که به شما امکان می دهد بررسی محصولات را از مشتریان خود پذیرفته و آنها را با فیلم و تصاویر مختلف کامل کنید.

12. TrustPlus (از افزونه های پرمیوم ووکامرس)

TrustPulse یکی از بهترین افزونه های ووکامرس برای افزودن پاپ آپ های آخرین فروش به فروشگاه آنلاین شما است. این افزونه طرح بندی های ساده و آسان برای ایجاد پاپ آپ های FOMO جذاب را ارائه می دهد.

با استفاده از TrustPulse ، می توانید تبدیل های فروشگاه ووکامرس خود را تقویت کرده و فروش را افزایش دهید. بازدید کنندگان شما می توانند ببینند چه کسی در سرویس شما مشترک شده است یا محصول شما را در چند دقیقه گذشته خریداری کرده است.

14 تا از بهترین افزونه های ووکامرس برای بهینه سازی فروشگاه

1. WooCommerce Conversion Tracking

یکی از عوامل موفقیت یک فروشگاه آنلاین، درک رفتار مشتری است. ردیابی تبدیل ها و سایر فعالیت های کاربر باعث می شود که درک درستی از رفتار مشتری داشته باشید. به این ترتیب می توانید خدمات بهتری از طریق کانال های دیگر به مشتریان خود ارائه دهید. افزونه WooCommerce Conversion Tracking یک افزونه ضروری برای فروشگاه های نیرو گرفته با ووکامرس است که به آنها امکان می دهد فعالیت های کاربر در فروشگاه خود را ردگیری کنند.

2. Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin for WooCommerce

آنالیتیتکس برای هر وب سایتی لازم است و این ضرورت برای فروشگاه های ای کامرس خود را بیشتر نشان می دهد. بدون آنالیتیکس پی بردن به رفتار کاربر بسیار پیچیده و دشوار می شود و فروش شما را محدود می نماید. با استفاده از افزونه Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin for WooCommerce که یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است می توانید رفتار خاص مربوط به ووکامرس را در گوگل آنالیتیکس ردیابی کنید.

3. Booster for WooCommerce

افزونه Booster for WooCommerce یک افزونه رایگان و منبع باز و از بهترین افزونه های رایگان ووکامرس است که به شما در افزایش فروش کمک می کند و ویژگی های زیادی شامل قیمت گذاری پویا، پیکربندی تخفیفات، فروش متقابل و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

این افزونه رایگان است اما برای دسترسی به ویژگی های بیشتر می توانید نسخه Pro آن را خریداری کنید.

4. WooCommerce Customizer

افزونه WooCommerce Customizer یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که رایگان و منبع باز بوده و رابط کاربری آن بسیار آسان است. اگرچه به صورت درون ساخته امکان سفارشی سازی ووکامرس وجود دارد که در مقاله سفارشی سازی ووکامرس می توانید اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید؛ اما این افزونه به شما امکان می دهد بیشترین استفاده را از فیلترهای داخلی ووکامرس داشته باشید.

فیلترهای افزونه WooCoommerce Customizer به شما امکان می دهند مواردی مانند متن دکمه، برچسب ها، فیلدها و موارد دیگر را شخصی سازی کنید. با افزونه WooCommerce Customizer به راحتی می توانید از یک صفحه تنظیمات ساده به فیلترها دسترسی پیدا کرده و آنها را ویرایش کنید.

5. Kadence WooCommerce Email Designer

افزونه Kadence WooCommerce Email Designer یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که با استفاده از آن می توانید ایمیل هایی که از فروشگاه ووکامرس خود به مشتریان ارسال می کنید را سفارشی سازی کنید.

استفاده از این افزونه بسیار آسان است و این امکان را برای شما فراهم می کند که یکی از سه قالب از پیش طراحی شده ایمیل افزونه را انتخاب کرده و سپس آن را براساس نیازهای خاص خود سفارشی سازی کنید یا می توانید از قالب پیش فرض ایمیل ووکامرس استفاده کنید و آنها را طوری ویرایش کنید تا با برندینگ و استایل وب سایت شما متناسب شود.

6. YITH WooCommerce Catalog Mode

اگر هنوز در مرحله برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود هستید، افزونه YITH WooCommerce Catalog Mode می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

این افزونه به شما امکان می دهد وب سایت خود را به یک کاتالوگ تبدیل کنید و تمام محصولات خود را برای فروشگاه آینده به نمایش بگذارید.

به این ترتیب می توانید قبل از راه اندازی فروشگاه کاربردی خود، یک لیست ایمیل بسازید و برای محصولات خود تبلیغ و بازاریابی کنید.

7. License Manager for WooCommerce

اگردر فروشگاه ووکامرس خود نرم افزار به فروش می رسانید، می توانید از افزونه مدیر مجوز License Manager for WooCommerce استفاده کرده و شماره سریال های نرم افزارهای خود را به راحتی به فروش برسانید و آنها را مدیریت کنید. همچنین این افزونه REST API وردپرس را گسترش داده و به شما امکان می دهد اقداماتی مانند فعال سازی یا غیرفعال سازی شماره سریال را از راه دور انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه استفاده از آن، مقاله آموزش افزونه License Manager for WooCommerce را مطالعه کنید.

8. YITH WooCommerce Affiliates

افیلیت یا همکاری در فروش راهی عالی برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین شما است. شما می توانید به مشتریان خود اجازه دهید محصولات شما را در سایت های خودشان به اشتراک بگذارند و به این ترتیب فروش خود را چند برابر کنید. خوشبختانه، افزونه YITH WooCommerce Affiliates امکان انجام این کار را برای شما فراهم می کند.

این افزونه نه تنها به شما امکان می دهد که همکاری در فروش را راه اندازی کنید بلکه با استفاده از آن می توانید یک فرم ثبت نام ایجاد کنید تا افرادی که می خواهند با شما همکاری داشته باشند بتوانند ثبت نام کنند.

9. دکان (Dokan)

اگر می خواهید فروشگاه آنلاین شما چند فروشنده داشته باشد، صرف نظر از اینکه در فروشگاه خود چه نوع محصولی را به فروش می رسانید، Dokan مناسب ترین و بهترین افزونه ای است که برای اضافه کردن این قابلیت به ووکامرس عرضه شده است. Dokan بهترین تجربه فرانت اند را همراه با تمام ویژگی هایی که یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارد، به مشتریان شما ارائه می دهد.

10. Elementor Addons & Templates

افزونه Elementor یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که می تواند بدون نیاز به پیکربندی خاصی، از ابزارک های مربوط به ووکامرس بیشتری استفاده کند. افزونه Elementor Addons & Templates افزونه ای است که این نیاز را برآورده کرده و ابزارک ها و قالب هایی را ارائه می دهد که می توانید آنها را با افزونه المنتور استفاده کرده و یک فروشگاه زیبا و متفاوت با افزونه المنتور بسازید.

11. Product Import Export for WooCommerce

Product Import Export for WooCommerce به شما امکان درون ریزی یا برون بری محصولات ساده با فرمت CSV را می دهد. اگر می خواهید جزئیات محصول خود را برای شخصی ارسال کنید، ویژگی برون بری مفید است.

با استفاده از این افزونه می توانید محصولات خود را به صورت عمده در فروشگاه ووکامرس خود بارگذاری و به روز کنید. به این ترتیب لازم نیست داده ها را برای هر محصول به صورت دستی وارد کنید.

12. Yoast WooCommerce SEO Plugin (بهترین افزونه های پرمیوم ووکامرس)

اگر می خواهید وب سایت شما در نتایج جستجو یافت شود ، باید روی سئو سایت خود تمرکز کنید.

اگر قبلاً از افزونه Yoast SEO استفاده کرده اید می توانید از افزونه WooCommerce SEO که ووکامرس را به Yoast پیوند می دهد، استفاده کنید.

این ابزار بازاریابی نه تنها وب سایت شما را مانند افزونه Yoast SEO به صورت رایگان بهینه می کند، بلکه یک گام جلوتر نهاده و آن را برای ووکامرس نیز بهینه می کند. با استفاده از این افزونه می توانید:

برای مشاهده و به اشتراک گذاری بهتر محصولات خود می توانید آنها را در Pinterest به عنوان Rich Pins به اشتراک بگذارید
اطلاعات غیر ضروری را در نقشه سایت خود حذف کنید که منجر به ایندکس شدن مناسب تر و رتبه بندی بهتر می شود.
از ویژگی breadcrumb برد کرامب ها استفاده کنید ، که بهتر از گزینه پیش فرض WooCommerce است

13. Shipment Tracking

یکی از مهمترین بخش های خرید آنلاین فهمیدن زمان رسیدن محصول خریداری شده است. هرچه ردیابی حمل و نقل شما دقیق تر باشد، مشتریان شما راضی تر خواهند بود. با استفاده از افزونه Shipment Tracking به خریداران خود این توانایی را می دهید که بسته های ارسال شده را ردیابی کنند.

14. WooCommerce Admin

یکی از افزونه های قدرتمند ووکامرس برای مدیریت بهتر فروشگاه مبتنی بر ووکامرس، WooCommerce Admin است که در نسخه 4 ووکامرس در هسته آن گنجانده شد. WooCommerce Admin یک داشبورد دیگر به ووکامرس اضافه می کند که در آن می توانید اقدام به ردیابی Performance و آنالیز داده های فروشگاه خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی جدید ووکامرس مقاله WooCommerce Admin ویژگی جدید افزونه ووکامرس را مطالعه کنید.

3 تا از بهترین افزونه های اسلایدر محصولات ووکامرس

افزونه های اسلایدر محصولات ووکامرس به شما این امکان را می دهند که محصولات فروشگاه خود را به صورت یک اسلایدر زیبا و حرفه ای نمایش دهید. به این ترتیب می توانید محصولات زیادی را در کمترین فضای ممکن نمایش دهید. در این بخش تنها دو تا از بهترین افزونه های اسلایدر را معرفی می کنیم. در مقاله بهترین افزونه های اسلایدر محصولات ووکامرس می توانید یک لیست کامل تر از افزونه های این دسته را مشاهده کنید.

1. PickPlugins Product Slider for WooCommerce

اسلایدرها به شما امکان می دهند بدون اینکه فضای زیادی از فروشگاه شما اشغال شود، تصاویر زیادی را در سایت خود نمایش دهید که برای فروشگاه های بزرگ ای کامرس بسیار مناسب است. با افزونه PickPlugins Product Slider for WooCommerce به راحتی می توانید برای هریک از آیتم های فروشگاه های خود اسلایدرهای شیک و زیبا تولید کنید.

در مقاله آموزش افزونه PickPlugins Product Slider for WooCommerce می توانید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه قدرتمند به دست آورید.

2. Product Slider for WooCommerce

افزونه Product Slider for WooCommerce یکی دیگر از بهترین افزونه های ووکامرس برای نمایش حرفه ای محصولات به صورت گردونه اسلایدر است. این افزونه به شما امکان می دهد تا اسلایدرهای حرفه ای محصولات را به راحتی در فروشگاه خود ایجاد کرده و تبدیل و فروش بیشتری داشته باشید.

با استفاده از افزونه Product Slider for WooCommerce می توانید اسلایدر محصولات را در نوشته ها، برگه ها، انواع پست های سفارشی و حتی ناحیه ابزارک ها نمایش دهید. این افزونه دارای یک تولید کننده شورت کد درون ساخته است که با استفاده از آن می توان ظاهر و عملکرد اسلایدر محصولات را کنترل کرد.

برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه Product Slider for WooCommerce را مطالعه کنید.

YITH WooCommerce Product Slider Carousel افزونه ای است که به شما امکان می دهد اسلایدرهای سفارشی ایجاد کنید و محصولات فروشگاه خود را به روشی آسان در معرض نمایش قرار دهید. شما می توانید اسلایدر را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار پیمایش شود و کاربران بتوانند همه محصولات را ببینند. همچنین این افزونه به شما امکان می دهد اسلایدرهای سفارشی ایجاد کنید و بسته به ویژگی هایی مانند دسته، برچسب یا تعداد حراج ها، محصولات را گروه بندی کنید.

در مقاله آموزش افزونه YITH WooCommerce Product Slider Carousel می توانید اطلاعات کاملی درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید.

6 افزونه شخصی سازی سبد خرید و صفحه پرداخت ووکامرس

1. YITH WooCommerce Cart Messages

افزونه YITH WooCommerce Cart Messages به شما اجازه می دهد در صفحات سبد خرید و پرداخت، پیام های سفارشی اضافه کنید. این پیام می تواند در صفحات به صورت دائم نشان داده شوند یا تنها در صفحات خاصی ظاهر شوند.

اگر قصد دارید به عنوان مثال به مشتریانی که سقف خرید آنها به مقدار مشخصی رسیده است، تخفیف دهید یا می خواهید آنها را ترغیب به خرید محصولات مرتبط با کالاهایی کنید که به سبد خرید خود اضافه کرده اند، افزونه YITH WooCommerce Cart Messages برای شما مناسب است.

2. WooCommerce Cart

افزونه WooCommerce Cart یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که کمتر شناخته شده است. اگر نتوانید تجربه کاربری خوبی در فروشگاه ووکامرس خود ایجاد کنید، مطمئناً نتیجه لازم را کسب نخواهید کرد و فروش خوبی نخواهید داشت.

افزونه WooCommerce Cart با اضافه کردن تب های جانبی جذاب و با کاربرد آسان این مشکل را برطرف می کند و تجربه کاربری خوبی ایجاد می کند. این افزونه رایگان است.

3. WooCommerce Menu Cart

WooCommerce Menu Cart یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که به شما کمک می کند دکمه سبد خرید را در فهرست ناوبری سایت وردپرس خود نصب کنید.

برخی ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • نمایش آیتم های سبد خرید به تنهایی، فقط قیمت یا نمایش هر دو
  • نمایش آیکون سبد خرید یا فقط آیتم ها/قیمت ها
  • دائماً نمایش داده می شود یا فقط هنگامی که سبد کالا دارای آیتم است، نمایش داده شود
  • CSS سفارشی
  • سبد خرید در چپ/راست شناور باشد یا می توانید از تنظیمات پیش فرض منو استفاده کنید
  • تنظیمات این افزونه بسیار ساده و سریع است و از بسیاری زبان ها پشتیبانی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه WooCommerce Menu Cart را مطالعه کنید.

4. Checkout Field Editor (Checkout Manager) for WooCommerce

همیشه توصیه می شود فرآیند پرداخت خود را تا حد امکان ساده تر کنید، اما گاهی اوقات اضافه کردن یک یا دو فیلد (مانند فیلدی برای قرار دادن یادداشت سفارش توسط مشتریان)، باعث ایجاد تجربه کاربری بهتری می شود. افزونه WooCommerce Checkout Field Editor که از بهترین افزونه های ووکامرس است به شما اجازه می دهد در صفحه پرداخت فروشگاه آنلاین تان، فیلدهای مختلف را اضافه و آنها را سفارشی سازی کنید. این افزونه رایگان است.

5. WooCommerce Direct Checkout

افزونه WooCommerce Direct Checkout یکی از بهترین افزونه های ووکامرس برای آسان کردن پرداخت است. این افزونه به کاربران این امکان را می دهد تا از سبد خرید صرف نظر کرده و مستقیماً وارد صفحه پرداخت شوند. دقیقاً مانند دکمه Buy Now آمازون.

اگر روند پرداخت هنوز به اندازه کافی ساده نشده است، افزونه می تواند دکمه های “خرید مستقیم” را به فروشگاه اضافه کند. به این معنی که بازدیدکنندگانی که دقیقاً می دانند چه محصولی را می خواهند می توانند از صفحه محصولات نیز صرف نظر کنند.

6. MMWD Remove Add To Cart for WooCommerce

گاهی اوقات استراتژی بازاریابی شما ایجاب می کند که قیمت یا دکمه افزودن به سبد خرید را در فروشگاه ووکامرس خود نشان ندهید اما ووکامرس به صورت پیش فرض اجازه این کار را به شما نمی دهد. شما هم به صورت دستی و هم با استفاده از افزونه می توانید دکمه افزودن به سبد خرید و قیمت محصولات را از فروشگاه ووکامرس خود حذف کنید که استفاده از افزونه مطمئناً راحت ترین روش ممکن است. افزونه MMWD Remove Add To Cart for WooCommerce امکان این کار را به شما می دهد.

3 بهترین افزونه فیلتر و جستجوی محصولات ووکامرس

یکی از ویژگی هایی که یک فروشگاه ووکامرس را قدرتمند می کند، امکان جستجوی آسان محصولات است. در این بخش چند تا از افزونه هایی که این قابلیت را به فروشگاه شما اضافه می کنند را معرفی می کنیم. لیست کامل افزونه های این دسته را می توانید در مقاله 6 افزونه پیشرفته فیلتر محصولات ووکامرس مشاهده کنید.

افزونه YITH WooCommerce Ajax Search به مشتریان شما کمک می کند تا به سرعت آنچه در فروشگاه به دنبال آن هستند را پیدا کنند. مشتریان می توانند به جای مرور کل فروشگاه، کالای مورد نظر خود را جستجو کرده و فوراً آن را خریداری کنند.

این افزونه بلافاصله پس از تایپ کردن نام محصول در قسمت جستجو ، نتایج جستجو را نمایش می دهد و بسیار سریع و کارآمد است.

2. YITH WooCommerce Ajax Product Filter

افزونه YITH WooCommerce Ajax Product Filter یکی از بهترین افزونه های ووکامرس و همچنین یک افزونه فیلتر محصول ووکامرس برتر است که به مشتریان شما امکان می دهد به جای آنکه تمام محصولات فروشگاه را در جستجوی محصول مورد نظر خود بگردند، با استفاده از فیلترهایی که این افزونه در سایت شما قرار می دهد، محصول مورد علاقه خود را به سرعت پیدا کنند.

این کار باعث می شود تجربه کاربری افزایش پیدا کرده و مشتریان شما رضایت بیشتری داشته باشند. در نتیجه فروش و درآمد بهتری داشته باشید.

3. YITH WooCommerce Badge Management

افزونه YITH WooCommerce Badge Management یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که به صاحبان فروشگاه های ووکامرس امکان می دهد تا نشان محصولات را مدیریت کنند.

نشان محصول همان برچسبی است که روی تصویر محصول زده می شود و بهترین محصولات، محصولات ویژه یا محصولات حراج شده را به اطلاع مشتریان می رساند. اگر برای بیشتر محصولات خود از نشان محصول استفاده کنید به شما کمک می کند تا فروش محصولات خود را تا 55% افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.