حداکثر تعداد آنفالو، فالو، کامنت و لایک اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی به منظور به اشتراک گذاری عکس و فیلم توسعه پیدا کرد و توانست در سراسر جهان میلیون ها کاربر را جذب خود کند. حال اینستاگرام به یک دنیای بزرگ و برای بسیاری از مشاغل، به یک ضرورت تبدیل شده است. در ادامه شما را با محدودیت ها و حداکثر تعداد آنفالو و فالو اینستاگرام آشنا کنیم.

پس از همه گیری کرونا بسیاری از مشاغل به این فکر افتادند که بایستی مغازه دوم خود را در اینستاگرام راه اندازی کنند و حال اینستاگرام نه تنها یک شبکه اجتماعی بلکه به یک فروشگاه با هزاران فروشنده نیز تبدیل شده است. اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران به فکر راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستید، حتما بایستی با قوانین اینستاگرام آشنا شوید.

بسیاری از پیج های تازه راه اندازی شده، برای جذب فالوور و دیده شدن، شروع به فالو دیگران می کنند و مدتی بعد آن ها را آنفالو می کنند و این روند تکرار می شود. اما اگر ندانید که حداکثر تعداد آنفالو اینستاگرام و یا حداکثر فالو، لایک و کامنت چقدر است، مطمئنا با مشکل مواجه خواهید شد.

انواع محدودیت های اینستاگرام

حداکثر فالو کردن در اینستاگرام

اگر قصد دارید از طریق فالو کردن دیگران پیج اینستاگرام خود را رشد دهید باید بدانید حداکثر تعداد فالو اینستاگرام در سالع 10 نفر و در روز 200 نفر است. اگر شما در بازه زمانی کوتاه اقدام به فالو کردن به تعداد زیاد کنید، حساب شما تا 24 ساعت مسدود خواهد شد و نمی توانید کسی را فالو کنید. این قانون به دلیل جلوگیری از فعالیت های ربات ها در اینستاگرام است. در ضمن شما تنها در فالو کردن پیج های دیگران محدودیت خواهید داشت.

حداکثر تعداد آنفالو اینستاگرام

همانند فالو کردن اینستاگرام، اینستا محدودیتی نیز برای آنفالو کردن در نظر گفته است. شما در بازه زمانی روزانه تنها می توانید 70 نفر را آنفالو کنید. اگر بیش از حد مجاز آنفالو کنید اینستاگرام تا 24 ساعت به شما اجازه انفالو کردن را نمی دهد.

حداکثر تعداد کامنت اینستاگرام

شما به عنوان یک کاربر، تنها مجاز هستید که در یک شبانه روز 500 کامنت بگذارید. اما در ساعت شما تنها می توانید 59 کامنت بگذارید. اگر فراتر از حد مجاز کامنت بگذارید، اینستاگرام شما را به عنوان ربات تلقی کرده و بر روی حساب شما محدودیت اعمال می کند.

حداکثر تعداد لایک اینستاگرام

به عنوان یک کاربر عادی شما تنها می توانید در ساعت 300 پست کاربران را لایک کنید و در طول یک شبانه روز نباید بیشتر از 7000 لایک فراتر رود. اگر شما در مدت زمان کوتاهی پست ها را لایک کنید، اینستاگرام شما را لایک بلاک می کند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.