با مراحل طراحی یک سایت حرفه ای کاملا آشنا شوید!

با توجه به گسترش فضای اینترنت و دیجیتال و وجود مشکلاتی از قبل ترافیک و کمبود وقت کسب کار ها برای موفق شدن و رشد بهتر  الازم است که وارد دنیای دیجیتال شوند، یکی از دروازه های ورود هر کسب و کاری به دنیای دیجیتال امروزی، طراحی سایت میباشد.

با ما همراه باشید تا مراحل کامل طراحی سایت را به شما توضیح دهیم

یک شرکت طراحی سایت معتبر چه مراحلی را برای شما باید طی کند؟

نیاز سنجی کسب و کار شما

قبل از هر اقدامی برای دیجتیال کردن کسب و کار شما یک نیاز سنجی از کسب و کار و نیاز های پیش روی سیستم شما میکنند و پس از این نیاز سنجی اقدام به نوشتن استراتژی کسب کار شما برای رشد و بهینه شدن کسب و کارتان انجام میدهند، پس از این نیاز سنجی مشخص میشود که چه نوع سایتی برای حضور در بستر دیجتال برای کسب و کارتان مفید و سود ده است.

طراحی گرافیکی وب سایت

پس از نیاز سنجی و مشخص شدن استراتژی کسب و کار مرحله بعدی برای طراحی سایت، طراحی گرافیکی وب سایت شما میباشد که این امر با توجه به سلایق شما به عنوان صاحب کسب و کار انجام میشود.

برنامه نویسی باتوجه به نیاز شما

مرحله سوم برای ورود به بازار دیجیتال برنامه نویسی برای وب سایت شما میباشد، این امر باعث میشود که شما سیستم کاریتان را کاملا آنلاین کنید و به طور عامیانه کاغذ و قلم را از کسب و کارتان دور کنید .

مرحله تست و دیباگ بعد از طراحی سایت

بعد از نیاز سنجی و طراحی سایت و برنامه نویسی با توجه به نیاز مشتری، مرحله تست و دیباگ وب سایت از نظر عملکردی انجام میشود در این مرحله تمام مشکلات فنی و ظاهری وب سایت شما یک بار دیگر بررسی میشود و مشکلات فنی و عملکردی و یا تغیرات دیزاین برطرف و انجام میشود.

آموزش

پس از طراحی سایت یک نماینده از طرف کارفرما تمامی آموزشات مربوط به وب سایت را دریافت میکند که بتوانید به سادگی با سایتی که طراحی شده است کار کنید .

پشتیبانی

پس از گذراندن تمامی مراحل طراحی سایت و تحویل به کارفرما یک گارانتی باید دریافت کنید که در این گارانتی هرنقص و عیبی که از جانب مجموعه برای سایت ایجاد بشود بدون دریافت هزینه انجام میشود  .

سخن آخر

باتوجه به این که شرکت های طراحی سایت تهران بسیار زیاد است حتما توجه داشته باشید که به دام افراد سود جو نیوفتید حتما قبل از این که پروژه طراحی سایت خود را برون سپاری کنید سابقه شرکت طراحی سایت را بررسی کنید و نمونه کارهایی که تا به حال انجام داده اند را ببینید.

شرکت طراحی سایت همیار سایت 6 سال سابقه دارد و در حال حاضر حدود 800 پروژه و مشتری راضی دارد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.