کوین ترودو کلاهبردار+ تمام مدارک و اسناد

امروزه اگر هر فردی برای پیشرفت دیگران تلاش کند، معمولا از نگاه دیگران او کسی است که فقط به سود خودش اهمیت می دهد. باید در نظر داشته باشید که این مورد فقط به یک کشور خاص مربوط نیست بلکه در کل دنیا ما با این روند سروکار داریم. حال می خواهیم از فردی صحبت کنیم که بیشتر عمر خود را صرف پیدا کردن راه هایی برای خدمت به مردم نموده است. او کسی نیست جز کوین ترودو، شخصی که تلاش زیادی انجام داده تا ما بتوانیم به ثروتمندتر شدن نزدیک تر شویم و یا حتی ثروتمند شویم.

کوین ترودو 59 ساله که یکی از ثروتمند ترین افراد جهان است، معمولا شعاری دارد و می گوید شما نباید به دنبال کسانی باشید که پکیج های رسیدن به ثروت را می فروشند، بلکه باید به دنبال افرادی بروید که خودشان ثروتمند هستند و تجربه بسیار زیادی برای رسیدن به ثروت دارند. ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که کوین ترودو اصلا کلاهبردار نیست، و این یک پاپوش است تا شما را از مفاهیم اون دور کنند و او را به زندان انداختند پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو یکی از کارآفرین است که حدود 60 شرکت میلیون دلاری دارد اون در کسب و کار آخرش به سمت آموزش مفاهیم موفقیت روی آورد وی توانسته با عضویت در گروه های مخفی از رمز و راز ثروتمند شدن سر در بیاورد و این رموز را در اختیار افراد بگذارد، گروه های مخفی که ترامپ، استیو جابز، بیل گیتس و ایلان ماسک در آن آموزش دیدند

یکی از گروه های مخفی که او به عضویت آن ها در آمده است، گروه ایلومیناتی می باشد. این گروه دارای اعضای بسیار زیادی می باشد. حتی بزرگترین خوانندگان و بازیگران جهان نیز به عضویت این گروه در آمده اند.

الف) چرا کوین ترودو گروه های مخفی را انتخاب کرد؟

دلایل زیادی برای کوین ترودو وجود داشت، به طوری که این دلایل حتی باعث شد تا به زندان بیفتد، ولی به دلایلی ارزشش را داشت. معمولا کوین ترودو بعد از اینکه به عضویت گروه های مخفی دار آمد، شعاری را برای خودش دست و پا کرد. این شعار این بود که اگر می خواهید ثروتمند شوید، باید ژنتیک ثروتمندی نیز داشته باشید. این یکی از نکات مهمی بود که بنابرگفته کوین ترودو از طریق انجمن های مخفی به او گفته شد. 

شاید برخی افراد به خاطر همین موضوع از کوین ترودو عصبانی شوند و بگویند که پس افرادی که از قشر ضعیف هستند به هیچ عنوان نمی توانند ثروتمند شوند، در جواب به این سوال باید بگوییم که این طور نیست. یکسری موارد هست که ژنتیک شما را تغییر دهد و این ها همگی در وب سایت کوین ترودو آورده شده است.

ب) فرمول موفقیت کوین ترودو چیست؟

او 4 مرحله یادگیری را مطرح می کند و همچنین 4 فرمولی که می تواند ژن شما را به سمت موفقیت روشن کند 

مفهموم موفقیت فقط این نیست که احساس خوب داشته باشید چون فاکتورهای زیادی دیگر در آن دخیل هست

داشتن احساس عالی چیزی است که برای رسیدن به هدف نیز بسیار ضروری می باشد. البته باید در ذهن خود این تصور را ایجاد کنیم که آن چیزی را که می خواهیم را باید به طور دقیق در ذهن خود آن را واضح ببینم، به گونه ای که آن را بدست آورده ایم.

چرا کوین ترودو به زندان افتاد؟

علت این که کوین ترودو به زندان افتاد این بود که در سال 2014 او در کتاب درمان های طبیعی شیوه هایی را برای کاهش وزن ارائه داده که افراد از این طریق می توانند وزن خودشان را کاهش دهند. به دلیل اینکه او بدون مدرک پزشکی این کار را انجام داده و دارو تجویز نموده است، پلیس فدرال او را دستگیر کرد و این جرم را بسیار غیر قابل بخشش دانست. به طوری که از طرف دادگاه برای او حدود 37 میلیون و 600 هزار دلار جریمه در نظر گرفته شد و 10 سال زندان نیز از طرف قاضی پرونده برای او بریده شد.

در سال 2016 نیز یک دادخواست از طرف یک سری افراد امضا شد و به دادگاه ارسال گردید، به طوری که گفته شده افرادی که از پکیج ها و کتاب های کوین ترودو استفاده نموده اند، نتیجه بسیار خوبی را نیز دریافت نموده اند. این مورد یکی از دلایل مهم برای بخشیدن کوین ترودو از سوی دادگاه و حکام قضایی می باشد که افراد در هر بخشی باید به این مورد توجه داشته باشند.

کوین ترودو کجاست؟

اون اکنون در حصر خانگی است و به زودی حکم دادگاه او صادر می شود.

براساس این دلایل چرا به کوین ترودو کلاهبردار می گویند؟

یکی از موانعی که باعث شد این مشکلات برای کوین ترودو بوجود آید، گروه های مخفی و قدرتهای بزرگ بودند. این گروه ها توانستند با ایجاد بهانه برای کتاب درمان طبیعی مشکلاتی برای کوین ترودو درست کنند.

 یکی از دلایلی که ما نیز در این مقاله مطرح ساختیم این بود که مثلا کوین ترودو مدرک پزشکی ندارد و به همین خاطر نباید در این امر ورود کند. باید در نظر داشته باشیم که کوین ترودو که تربیت شده همین گروه های مخفی بود، از همین گروه ها نیز بیشترین شکست را تجربه نمود. چون سعی کرد مفاهیم آنها را به بیرون انتشار دهد و این کار خلاف قوانین گروه ها بود

 بعد از این کارها و مسائل، کوین ترودو هم اکنون در حصر خانگی به سر می برد. ولی هر از گاهی یک سری مقالات را برای وب سایت کوین ترودو ارسال می کند. تمامی این مقالات نیز مربوط به تکنیک های موفقیتی هستند که کوین ترودو آنها را از انجمن های مخفی و قدرتهای بزرگ یادگرفته و تدریس می کند.

آیا ما می توانیم به منابع کوین ترودو اعتماد کنیم ؟

بله، شما در ابتدا می توانید به سراغ افرادی بروید که از کوین ترودو نتیجه گرفته اند. منظور از گرفتن نتیجه این است که مشکلاتشان از طریق شیوه های او حل شده، و یا توانسته اند به موفقیتی که می خواهند دست یابند. شما نیز به عنوان یک فرد می تواند در ابتدا هدفی که می خواهید را در نظر بگیرید و سپس به سراغ نکات کوین ترودو بروید تا از طریق روش های او به هدف تان برسید.

منظور از اعتماد به منابع کوین ترودو بیشتر به خاطر اتفاقاتی است که برای کوین ترودو افتاده و باعث شده تا او به زندان بیفتد. افتادن او به زندان معمولا به خاطر تمامی قدرتهای بزرگی است که در سراسر جهان وجود دارند .

کوین ترودو موفقیتش را مدیون کیست؟

کوین ترودو براساس صحبت هایی که داشته موفقیتش را مدیون تلاش هایی است که انجام داده است. این تلاش ها بیشتر شامل مواردی می باشند که ما نیز بر اساس همین موارد می خواهیم به اهدافی که در ذهن داریم دست یابیم. معمولا هرفردی برای هدفش هزاران مشکل دارد. روش های کوین ترودو به ما کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن به اهدافی بزرگی که در ذهن داریم دست یابیم و این امری ضروری نیز به نظر می رسد .

حال که به انتهای این مقاله رسیدیم، فهمیدیم که چه دلایلی باعث شده تا مشکلات خاصی برای کوین

ترو دو ایجاد شود. در انتها از شما می خواهیم که به وب سایت ما سری بزنید و از مقالات و منابعی که داریم بهره مند شوید. در صورتی که اطلاعات بیشتری از کوین ترودو می خواهید، وب سایت ما بهترین منبع اطلاعاتی می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید. باید در نظر داشته باشید که همیشه موثق ترین اطلاعات بهترین اطلاعات هستند. پس اگر اطلاعات خوبی می خواهید وب سایت ما را برای این موارد از دست ندهید.

منبع: کوین ترودو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.