بهترین دوره آموزش سئو در اصفهان چیست؟

سئو در سال‌های اخیر به عنوان یکی از فرصت‌های شغلی مهم در حوزه وب در کانون توجه قرار گرفته است. حرکت پرشتاب کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن، باعث ایجاد رقابت شدیدی در بین فروشگاه‌های اینترنتی شده است. در عین حال این سئو است که به عنوان برگ برنده در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی موفق قرار دارد. به همین دلیل کسانی که از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند، فرصت کسب موقعیت‌های شغلی مناسب و درآمد بالا را برای خود ایجاد می‌کنند. اگر شما هم قصد ورود به بازار کار سئو در اصفهان را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین دوره آموزش سئو در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

سئو مانند آشپزی نیست

قبل از هر چیزی باید درباره یک نکته مهم صحبت کنیم. بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه سئو هستند، این طور تصور می‌کنند که باید یک یا چند دستورالعمل خاص را یاد بگیرند و در طول فعالیت‌های خود از آن‌ها برای دستیابی به اهداف مشخصی استفاده کنند. اما اجازه دهید که همین ابتدای کار به شما بگوییم که سئو مانند آشپزی نیست. شما در حرفه آشپزی برای طبخ هر غذا دستورالعمل مشخصی را پیش رو دارید و طبق آن کار آماده کردن غذا را انجام می‌دهید.

اما سئوکار حرفه‌ای یک جعبه ابزار در اختیار دارد. به این معنی که نمی‌توان ترفندهای مشخصی را یاد گرفت و برای اهداف خاصی به کار بست. بلکه باید تمام آنچه آموخته‌اید را همواره با خود داشته باشید. سپس جنبه‌های مختلف پروژه‌ای که در دست دارید را بسنجید و در نهایت از جعبه ابزار در اختیارتان، بهترین گزینه‌ها را برای دستیابی به اهداف مورد نظر انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. بنابراین برای موفقیت در سئو باید مهارت حل مسئله را در خود تقویت کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های دوره آموزش سئو

به نظر شما یک دوره آموزشی فارغ از اینکه مربوط به کدام حوزه است، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ با توجه به اینکه قدم اول برای حرفه‌ای شدن در هر حوزه‌ای، آموزش است باید با چشمان باز نسبت به انتخاب منابع آموزشی مناسب اقدام کرد. وقتی پای موضوعاتی مانند سئو به میان می‌آید که با فناوری عجین شده‌اند، اهمیت انتخاب دوره آموزشی مناسب به مراتب افزایش پیدا می‌کند. چرا که آموزش در این گونه موضوعات پروسه‌ای طولانی مدت است. به عبارت دیگر ممکن است که شما چندین سال در حرفه سئو مشغول به کار باشید ولی مانند یک دانشجو باید دانش خود را با منابع آموزشی آپدیت کنید.

روی هم رفته 5 ویژگی مهم برای یک دوره آموزشی سئو در اینجا ذکر می‌کنیم:

1. سرفصل‌های جامع و کامل

در یک دیدگاه کلی سئو را می‌توان به سه بخش کلی تقسیم کرد که عبارت‌اند از:

·         سئو On Page

·         سئو Off Page

·         سئو تکنیکال

کسی که قرار است در جایگاه شغلی سئوکار فعالیت کند، باید حتما روی هر سه حوزه فوق تسلط کامل داشته باشد. نکته مهمی که در انتخاب دوره آموزش سئو باید در نظر داشته باشید این است که سرفصل‌های آن حتما موضوعات فوق را به طور کامل پوشش دهد.

2. منطبق بر به‌روز‌ترین اصول سئو

برخی از اصول و مبانی سئو است که در طول زمان دستخوش تغییر نمی‌شوند. این دسته از مفاهیم را یکبار برای همیشه یاد می‌گیرید و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما در مقابل بخش قابل توجهی از مفاهیم و استانداردهای سئو در گذر زمان مدام تغییر می‌کنند. بنابراین در انتخاب دوره آموزش سئو حتما باید توجه داشته باشید که تمام سرفصل‌ها مطابق با به‌روزترین مفاهیم این حوزه باشد. البته نباید فراموش کنید که بعد از پایان دوره آموزشی نیز باید به طور مداوم خودتان از بین منابع مختلف موجود، دانش سئو خود را به‌روز نگه دارید.

3. آموزش عملی در کنار مباحث تئوری

به قول معروف دو صد گفته چون نیم کردار نیست. این موضوع دقیقا درباره سئو صدق می‌کند. یک نفر ممکن است بتواند ساعت‌ها درباره سئو داد سخن براند؛ اما وقتی قرار باشد دست به کار شود و استراتژی سئو برای یک سایت اینترنتی تدوین کند و آن را به کار ببندد، تازه متوجه شود که کاری از دستش ساخته نیست.

اساسا جنس کار سئو به گونه‌ای نیست که بتوان با آموزش تئوری گلیم خود را از آب بیرون کشید. باید پروژه‌های واقعی پیش روی دانشجویان دوره قرار بگیرد. آن‌ها زیر نظر مدرس دوره باید این پروژه‌ها را گام به گام جلو ببرند و آنچه در کلاس‌های تئوری یاد می‌گیرند را در عمل اجرا کنند. به هیچ عنوان در دوره آموزش سئو که صرفا مباحث تئوری را مسلسل‌وار بدون پروژه‌های عملی بیان می‌کند، انتخاب نکنید.

4. پشتیبانی از دانشجویان دوره

خیلی از سوالات برای دانشجویان دوره‌های سئو در زمانی به وجود می‌آید که در حال تمرین عملی آموخته‌های کلاس درس هستند. در چنین شرایطی اگر کسی نباشد که بتوانند پاسخ سوالات خود را از او دریافت کنند، با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. در نتیجه یکی از ویژگی‌های مهم دوره آموزش سئو، برخورداری دانشجویان از پشتیبانی مدرس دوره است. این پشتیبانی باید حداقل تا چند ماه بعد از اتمام دوره استمرار داشته باشد تا دانشجو بتواند به سطح فنی مطلوبی دست پیدا کند.

5. سابقه موفق فعالیت‌های برگزار کننده دوره

حتما رزومه مجموعه برگزارکننده دوره آموزش سئو را بررسی کنید. آیا سابقه فعالیت موفقی داشته است؟ اگر پاسخ این سؤال منفی باشد، بهتر است که به سراغ یک دوره آموزشی دیگر بروید. چرا که در عمل این مجموعه نتوانسته از داشته‌هایش برای موفقیت خود استفاده کند؛ چه برسد به این که بخواهد دانشجویان موفقی نیز در این حوزه تربیت کند. بنابراین حتما این موضوع را جدی بگیرید.

کلام پایانی

آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ در سطح استان اصفهان شناخته می‌شود. راسا دوره آموزش سئو در اصفهان را در قالب 6 فصل در 24 ساعت آماده کرده است. این دوره آموزشی مطابق با به‌روزترین نکات و استانداردهای آموزش سئو در سال 2022 است. با شرکت در این دوره علاوه بر انجام پروژه‌های عملی، از پشتیبانی دائمی مدرس دوره نیز برخوردار خواهید بود. این دوره به صورت حضوری و اختصاصی برگزار می‌شود. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید قدم در حرفه شغلی سئو بگذارید، ما در راسا از 0 تا 100 مسیر را در کنار شما هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.