تکنیک های سئو در سال 2024

برای موفقیت در کسب و کارهای آنلاین و رشد جایگاه سایت، همیشه باید از جدیدترین ترفندها استفاده کنید. اما اینکه چه پارامترهایی برای سایت مفید هستند نیاز به آزمون و خطا دارد.

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت هر سال بروز می شوند و در این مطلب برترین ترفندهای سئو در سال 2024 را برای شما آورده ایم.

موارد گفته شده، تمام کارها برای بهبود سئو نیستند، اما از پارامترهای تاثیر گذار به حساب می‌آیند و هر متخصص سئو سعی دارد از آنها استفاده کند.

در ادامه آموزش تکنیک های سئو را با ساده ترین روش ها برای شما آماده کردیم. با اجرای تکنیک های سئو روی سایتتان می توانید به راحتی به سایت خود قدرت دهید.

داشتن بازدیدکننده از کشورهای مختلف

امروزه کسب و کارهای آنلاین محدود به یک مکان نیست و ممکن است خارج از کشور خود، بازدیدکننده و مشتری داشته باشید. در نتیجه داشتن ترافیک با آی پی های کشورهای مختلف نمایش دهنده این موضوع است که سایت شما ورودی از مناطق مختلف دارد.

راه های مختلفی برای افزایش بازدید کننده خارجی سایت هست.

فعالیت در شبکه های اجتماعی و خرید ترافیک خارجی از بهترین تکنیک ها به حساب هستند. شبکه های اجتماعی کاربرانی از سراسر دنیا دارد با فعالیت در آنها این امکان را به شما می‌دهد که جذب سایت شما شوند.

همچنین خرید بازدید کننده خارجی از سیستم های افزایش ترافیک مانند سلکتک برای بهبود جایگاه سایت با آی پی های خارجی موثر هستند. شما می توانید با ساخت پلن های اختصاصی بازدید اقدام به افزایش ورودی سایت خود کنید.

استفاده از ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت

ابزارهای سئو به منظور یافتن مشکلات سایت شما ایجاد می‌شوند. اما اینکه خطاهای نشان داده شده از مشکلات اساسی و بروزی هستند که گوگل و موتورهای جستجو بر آنها تاکید دارند، نکته ای است که باید در انتخاب ابزار تحلیل سایت در نظر داشته باشید.

ابزارهایی مانند woorank ، ابزار سئو سلکتک ، Ahrefs و seositecheckup ازجمله مواردی هستند که یک بخش بررسی سئو سایت رایگان دارند و شما می‌توانید ابتدا به صورت رایگان سات را بررسی و تحلیل کنید.

گوگل مدام در حال آپدیت است و ملاک ها آن برای سئو سایت تغییر می کند، پس باید آنالیز سئو سایت به گونه ای باشد که با متدهای منسوخ شده شما را به اشتباه نیندازد و یا ملاک های به روز سئو را در خود جای داده باشد.

بدین ترتیب استفاده از برترین ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت کمک فراوانی به رشد جایگاه و سئو می‌کند.

استفاده از ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت
استفاده از ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت

هوش مصنوعی و استفاده از آن برای محتوانویسی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، محتوانویسی کمی آسان‌تر شده و ابزارهای متفاوتی به کمک شما آمده است. این ابزارهای هوش مصنوعی علاوه بر سرعت بالا، مزایای دیگری نیز برای تولید محتوا در اختیارتان قرار می‌‌دهند.

برای مثال می‌توانید ایده‌های متنوع و بسیار جذابی را برای تولید محتوا از آن‌ها دریافت کنید. البته دقت داشته باشید که برای انتخاب موضوع از آنها استفاده کنید و نوشتن کامل مقاله توسط هوش مصنوعی، بازخورد برعکس برای شما دارد زیرا در آن‌ها E-A-T رعایت نمی‌شود و در نهایت منجر به کاهش رتبه می‌شود.

چند نمونه از A.I محبوب و مفید را برای شما لیست کرده ایم:

  • ابزار معروف Chat GPT
  • هوش مصنوعی RYTR
  • هوش مصنوعی COPYSMITH
  • ابزار هوش مصنوعی Copy AI
  • Scalenut بهترین A.I برای محتوانویسی
  • CONTENTBOT بهترین ابزار تولید محتوا

استفاده از ترفندهای افزایش ترافیک ارگانیک

همواره افزایش ورودی ارگانیک به سایت یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در بهبود سئو شناخته می‌شده است. اما اینکه از چه طریق بتوانید برای افزایش ورودی گوگل سایت اقدام کنید مهم است.

تکنیک های زیادی برای افزایش ترافیک از سمت گوگل است و کارهایی همچون بهینه سازی تگ عنوان، متا توضیحات، برندسازی، تبلیغات و خرید ورودی گوگل از جمله ترفندهای تاثیرگذار است.

افزایش ورودی گوگل و بهبود نرخ کلیک ارگانیک یا همان CTR یک عامل رتبه بندی سایت است. هر چه کلیک بیشتری داشته باشید میتوانید یک سیگنال اولیه به گوگل بدهد که محتوای شما بسیار نزدیک به سرچ کاربر است. البته باید این ورودی زمان ماندگاری قابل قبولی داشته باشد و همچنین با جذب شدن به سایت و پیمایش دیگر صفحات، باعث کاهش نرخ بانس‌ریت شوند.

در نتیجه با کمک گرفتن از سیستم های خرید ورودی ارگانیک پیشرفته و اختصاصی به رشد وبسایت سرعت بیشتری دهید.

بهینه سازی بودجه خزش سایت

برای بررسی سایت،گوگل ربات هایی دارند که وبسایت شما را خرش یا به اصطلاح کراول می‌کنند. بودجه خزش تعداد صفحاتی است که خزنده‌های گوگل در یک بازه زمانی مشخص آن‌ها را ایندکس می‌کند. بودجه سایت شما بر اساس تعداد لینک‌های ورودی و همچنین بزرگی آن مشخص می‌شود و بهینه کردن آن اهمیت زیادی در سئو دارد.

راهکارهای مختلفی برای بهینه سازی بودجه خزش سایت وجود دارد و در ادامه برخی از آنها را برای شما لیست کرده ایم:

  • کاهش زمان بارگذاری صفحات
  • رفع خطاهای Core Web Vitals
  • حذف صفحات تکراری
  • بررسی مشکلات مشخص شده در سرچ کنسول
  • رفع مشکلات هاست و بهبود uptime

همچنین کارهایی همچون استفاده از محتوای کپی و تولید محتوای بدونه کیفیت، لینکسازی غیراصولی و لینک های شکسته از جمله مواردی هستند که باعث کاهش بودجه خزش وبسایت می‌شوند.

امیدواریم به کمک ترفندها و تکنیک های سئو در سال 2024 با سیستم سلکتک بتوانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و جایگاه مناسبی با کلمات کلیدی خود بدست آورید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.