ریسه برگ مصنوعی آویز برای تزیین خانه

بی شک یکی از ایده های نو برای تزیین خانه، استفاده از فنس آکاردئونی با ریسه برگ مصنوعی یا حتی ریسه های برگ مصنوعی به تنهایی است. به طور کلی هر المانی که با خود طراوت وشادابی طبیعیت را به همراه داشته نتیجه فوق العاده ای در تزیین بخش های مختلف یک خانه یا هر فضای دیگری خواهد داشت. اگر شما هم به دنبال تغییری ارزان اما شگفت انگیز برای بخش های مختلف خانه خود هستید و مایلید بیشتر در مورد ریسه برگ مصنوعی آویز برای تزیین خانه بدانید با ما همراه باشید:

ریسه برگ مصنوعی آویز چیست؟

ریسه برگ مصنوعی آویز در واقع نوعی دیوارپوش برگ مصنوعی است که دارای جنسی شبیه به گرین وال پنلی می باشد. اگر چه از نظر ظاهری و متریال مورداستفاده در ساخت این محصول شبیه به دیگر گرین وال های مصنوعی است اما با این حال نوع چیدمان آن باعث تمایز آن از دیگر انواع دیوار سبز مصنوعی شده است. در واقع این نوع گرین وال به صورت ریسه ای یا حلقه شده در یکدیگر چیدمان می شوند.

این نوع گرین وال یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین نمونه هاست و به کمک آن ها می توان جلوه فوق العاده ای به یک دیوار ساده بخشید.

مزایای ریسه برگ مصنوعی آویز

این نوع از گرین وال مصنوعی را می توان یکی از مناسب ترین شکل های استفاده از المان های یادآور طبیعت در تزیین خانه دانست. مزایای متعدد ریسه برگ مصنوعی آویز باعث شده است که امروزه استفاده از این متریال در طراحی بخش های مختلف خانه ها بیشتر دیده شود. برخی از مزایای این نوع گرین وال مصنوعی عبارتند از:

  • این نوع دیوار سبز مصنوعی، گزینه ای بسیار ارزان برای تغییر در طراحی داخلی و بیرونی خانه به شمار می آید.
  • این متریال دوام و ماندگاری خیلی خوبی داشته و تا مدت ها همچون گیاهی سرسبز و شاداب، به صفا روح و انرژی می بخشند.
  • شما می توانید ریسه برگ مصنوعی را به شکل دلخواه خود در فضا استفاده کنید.
  • این گرین وال نصب بسیار آسانی دارد و شما می توانید در کمترین زمان نصب آن را انجام دهید.
  • مقاومت این ریسه های برگ در مقابل نور خورشید و دیگر عوامل محیطی باعث شده است که حتی برای طراحی فضای بیرونی ساختمان نیز از آن بهره برد.

5 ایده برای استفاده از ریسه برگ مصنوعی آویز برای تزیین خانه

شما می توانید به منظور تزیین خانه از ریسه برگ مصنوعی آویز در بخش های مختلف خانه استفاده کنید. در ادامه 5 ایده کاربردی برای استفاه از این متریال آورده شده است:

ریسه برگ مصنوعی آویز برای تزیین خانه
ریسه برگ مصنوعی آویز برای تزیین خانه

ریسه برگ مصنوعی آویز برای بخش ورودی ساختمان

به کمک دیوار سبز مصنوعی یا طبیعی می توان بخش ورودی ساختمان را به فضایی بسیار شیک و لاکچری تبدیل نمود که در همان نگاه اول نظر افراد را به خود جلب می کند. اما با توجه به آن که دیوار سبز طبیعی نگهداری از آن بسیار دشوار است بهترین راه برای دیزاین این بخش استفاده از دیوار سبز مصنوعی ریسه ای است که با کمترین هزینه می توان آن را اجرا نمود و نگهداری از آن بسیار آسان است.

ریسه برگ مصنوعی آویز برای دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون یکی دیگر از بخش هایی است که به کمک ریسه های مصنوعی می توانید به آن زیبایی و حس خوب ببخشید. استفاده از چندین ریسه برگ نه تنها باعث شلوغی دیوار پشت تلویزیون نخواهد شد بلکه فضای بسیار شیکی را در اتاق نشیمن ایجاد می کند.

ریسه برگ مصنوعی آویز برای دیزاین ستون ها

اگر طرحی خانه شما به گونه ای است که ستون هایی در وسط آن قرار گرفته اند می توانید به کمک ریسه های مصنوعی برگ آویز به آن ها جلوه بخشیده و مانع از آن شوید که بخشی اضافه به نظر برسند.

ریسه برگ مصنوعی آویز برای تزیین بالکن

بالکن نیز یکی دیگر از بخش هایی است که می توانید به کمک ریسه برگ مصنوعی آویز آن را به بهترین شکل تزیین کنید. اگر شما نیز بالکن خود را بدون استفاده رها کرده اید وقت آن رسیده تا آن را آب و جارو کرده و به کمک چمن مصنوعی و همچنین ریسه برگ مصنوعی، تغییری بی نظیر در آن ایجاد کنید. به همین سادگی شما می توانید یک فضای نشیمن بسیار دلنشین داشته باشید.

ریسه برگ مصنوعی آویز برای زیبایی اتاق ها

طراحی اتاق ها نیز به کمک ریسه برگ مصنوعی امکان پذیر است. برای مثال شما می توانید با استفاده از این المان، فضایی بسیار آرامش بخش برای اتاق خواب خو ایجاد کنید. این متریال همچنین انتخابی عالی برای اتاق کودکان به شمار می آید و البته که با ریسه برگ مصنوعی می توانید یک اتاق کار شیک و پرانرژی برای انجام کارهای خود و مطالعه داشته باشید.

حرف آخر

ریسه برگ مصنوعی آویز این روزها به یکی از جذاب ترین متریال برای دیزاین فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها تبدیل شده و مورداستقبال زیادی از سوی بهترین طراحان قرار دارد. این متریال همانطور که گفته شد نوعی دیوار سبز مصنوعی است که به راحتی امکان استفاده از آن در طراحی فضاهای مختلف وجود دارد.

در این مطلب 5 مورد از استفاده های جذاب این دیوارپوش آورده شده اند و البته استفاده از این متریال به این 5 مورد محدود نخواهند شد. شما به راحتی می توانید با کمی ذوق و سلیقه بسته به فضای خانه خود از این ریسه های زیبا نهایت استفاده را برده و یک طراحی شیک و جذاب را برای خانه خود به وجود آورید.

پس از آن می توانید دست به خرید بهترین ریسه برگ مصنوعی آویز زده و به آسانی آن را در فضای موردنظر نصب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.