رازهایی برای خرید بهترین سرویس اینترنت متناسب کسب و کارتان

بعد از شیوع کرونا سبک زندگی ما دستخوش تغییراتی شد که بر همه‌ی جنبه‌های زندگی ما اثر گذاشت، سینماها بسته شد، مدارس تعطیل شدند، رستورانی برای صرف غذا وجود نداشت، مشاغل بسیاری به صورت آنلاین به فعالیت خود ادامه دادند و کارمندان دورکار شدند و افراد بیش‌تر عمر خود را به صورت آنلاین سپری کردند. افزایش مصرف و هزینه بالای اینترنت و لزوم استفاده از آن تبدیل به یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های عصر حاضر شد.

هنگام خرید اینترنت تجاری، احتمالاً به گزینه‌های اینترنت DSL، کابلی، ماهواره ای یا فیبر نوری فکر می‌کنید.

این فناوری‌ها بر قیمت و سرعت دردسترس بودن  شما تأثیر می‌گذارند، اما باید در نظر داشته باشید که آیا می‌خواهید از اتصال اینترنتی مشترک استفاده کنید یا اختصاصی؟

اگر یک کسب و کار بسیار کوچک با تعداد معدودی کاربر دارید، یک اتصال اینترنتی مشترک می تواند کارساز باشد. یا اگر کسب‌و‌کار شما به یک سرویس اینترنتی ثابت متکی نیست، پهنای باند مشترک ممکن است شما را آزار ندهد.

دسترسی مشترک معمولاً ارزان‌ترین گزینه است زیرا از طریق زیرساخت شبکه ارائه می‌شود که بسیاری از مشتریان ISP از آن استفاده می‌کنند. این معمولاً به صورت کابل و فیبر از شرکت مخابرات می‌آید. با سرویس اشتراکی، پهنای باند را با حداکثر سرعت خریداری می‌کنید. بسته به ترافیک اینترنت در زمان‌های مختلف یا روزهای مختلف، سرعت‌ها می‌تواند متفاوت باشد و بر بهره‌وری تأثیر بگذارد. همچنین، سرویس اشتراکی اغلب سرعت دانلود مناسبی را ارائه می‌دهد، اما آپلود ممکن است با سرعت یکسانی انجام نشود و این امر در زمانی که می‌خواهید یک کنفرانس ویدیویی اجرا کنید یا یک فایل بزرگ دانلود کنید، ایده‌آل نیست.

با تغییر به یک اتصال اینترنتی اختصاصی، اینترنت شما مستقیما و فقط به دفتر شما می‌رود. این بدان معناست که دیگر با ساختمان‌های همسایه و افرادی که پهنای باند را در اختیار دارند، به اشتراک نگذارید.

در حالی که دسترسی مستقیم به اینترنت دارای مزایای زیادی است، اما با قیمت بالاتری همراه است. در این مقاله، نکات استفاده از دسترسی به اینترنت اختصاصی را پوشش می‌دهیم تا بتوانید تعیین کنید که آیا مزایای آن بیشتر از هزینه است یا خیر.

پهنای باند تضمینی

به عنوان یکی از ناب‌ترین سرویس‌های اینترنت، اینترنت اختصاصی ​​تضمین می‌کند که پهنای باند مشخصی برای شرکت شما محفوظ است. هیچ محدودیتی برای استفاده ماهانه وجود ندارد، بنابراین می‌توانید به راحتی وب سایت خود را میزبانی کنید، پیام‌های ایمیل خود را مدیریت کنید و از برنامه‌های تجاری مهم پشتیبانی کنید.

قدرت و سرعت

از آنجایی که دسترسی به اینترنت اختصاصی یک اتصال مبتنی بر فیبر را بین شبکه محلی (LAN) و اینترنت شما فراهم می‌کند، سرعت اتصال می تواند تا 1 گیگابیت در ثانیه برسد. ISP شما همچنین به شما این امکان را می‌دهد که سرعت اتصال را که به بهترین وجه با کسب و کار شما مطابقت دارد انتخاب کنید، با این فرصت که وقتی کسب و کار شما رشد می‌کند، آن را افزایش دهید.

خدمات مشتری

اینترنت اختصاصی نه تنها سریع است، بلکه بسیار قابل اعتماد است. با پشتیبانی 24 ساعته و نظارت بر خدمات، مشکلات فنی حتی قبل از شروع حل می‌شود. اما در صورت وجود مشکل، به پشتیبانی فنی دسترسی خواهید داشت تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنید.

کارایی بیشتر

یک اتصال آنلاین اختصاصی به تیم فناوری اطلاعات شما اجازه می‌دهد تا پروژه هایی را منتشر کند که از شرکت شما پشتیبانی می‌کند به جای مدیریت شبکه روزانه.

امنیت کامل

حفاظت از شبکه این روزها بسیار مهم است، به خصوص اگر داده‌های حساس را مدیریت می کنید. هنگام سرمایه‌گذاری در زیرساخت شبکه خود، لازم نیست نگران تهدیدهای خارجی باشید که امنیت کلی سایبری شما را بهبود می بخشد.

قیمت گذاری دسترسی به اینترنت اختصاصی در مقابل مشترک

همانطور که انتظار دارید، نقطه ضعف اصلی استفاده از اتصال اینترنتی اختصاصی، برچسب قیمت است.

اکثر ISPها از شما می‌خواهند که یک قیمت سفارشی درخواست کنید تا برچسب قیمت مشخصی وجود نداشته باشد، اما برای پرداخت هزینه نصب و هزینه ماهانه هنگفت آماده باشید.

دسترسی به اینترنت مشترک برای مشاغل کوچک تا متوسط که در ساعات کاری مهم دچار کندی نمی‌شوند بسیار مقرون به صرفه‌تر است. با این اوصاف، اگر به سرعت پهنای باند قابل اعتماد و ثابت، پشتیبانی فنی اولویت‌دار، و زمان تضمین شده نیاز دارید، سرمایه‌گذاری در اینترنت اختصاصی ارزشش را دارد.

اینترنت سازمانی یاقوت

اما کسب‌وکارها چگونه می‌توانند به این فناوری‌ها دست پیدا کنند و آن‌ها را به بهترین روش در سازمان خود به کار گیرند؟

شرکت اینترنتی یاقوت، که از فعالان ارائه اینترنت پرسرعت در ایران به شمار می‌آید، با بیش از 20 سال‌ حضور در این عرصه، خدمات‌رسانی به هزاران کاربر سازمانی در کشور را در دستور کار قرار داده است. 

اما چگونه کسب و کارها می توانند به این فناوری ها دسترسی داشته باشند ؟

شرکت اینترنتی یاقوت، یکی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت سازمانی در ایران، به هزاران کاربر در سراسر کشور خدمات ارائه می‌دهد. شرکت اینترنتی یاقوت با درک صحیح از نیازهای کاربران، طیف قابل توجهی از خدمات را به عنوان یک راه حل ویژه کسب و کار به مشاغل و سازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه کرده است.

سازمان‌ها می‌توانند روی بسترهای وایرلس یا فیبر نوری، پهنای باند اختصاصی مورد نیازشان را دریافت کنند و به‌صورت اختصاصی و با سرعت بالا، به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند.

یاقوت با ارائه مجموعه‌ای جامع از انواع اینترنت پرسرعت، مانند پهنای باند اختصاصی، اینترنت وایرلس  و… به شرکت ها کمک می کند تا به اهداف استراتژیک خود دست یابند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.