معرفی آموزشگاه‌های تخصصی نصب دوربین در ایران و خارج

نصب دوربین مدار بسته در ایران و سراسر جهان یکی از مشاغل پردرآمد و سودآور بوده و اکثر افراد تمایل دارند که برای یادگیری و آموزش این حرفه اقدام کنند. اگر شما نیز دلتان می‌خواهد به‌عنوان نصاب دوربین مدار بسته مشغول به کار شوید، بهتر است که در یکی از آموزشگاه‌های معتبر ایرانی یا خارجی ثبت نام کرده و دانش و مهارت خود را در این زمینه ارتقا دهید. ما در این مطلب یکی از بهترین آموزشگاه‌های تخصصی نصب دوربین مدار بسته در ایران و دو مورد از برترین آموزشگاه در خارج را برایتان معرفی می‌کنیم.

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته در ایران

اگر یادگیری و آموزش نصب دوربین مدار بسته برای شما یک هدف کاری مهم تلقی شده و دلتان می‌خواهد در کشور خودتان به این حرفه مشغول شده و درآمد ایده‌آلی کسب کنید، پیشنهاد ما برایتان مجتمع آموزشی پل گیلان است. جالب است بدانید که سرفصل‌های این دوره آموزشی جامع با سایر دوره‌های برتر خارجی برابری داشته و شرکت در آن بسیار سودمند است. مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم از جمله مزایای شرکت در دوره تخصصی نصب دوربین مدار بسته در مجتمع پل گیلان محسوب می‌شوند:

تدریس دوره توسط اساتید برتر: شما عزیزان با شرکت در این دربارۀ مکانیزم و عملکرد دوربین‌های مدار بسته به واسطه برترین اساتید کشوری آموزش می‌بینید. اساتید این دوره جزء برترین مربیان کشوری بوده و حتی سابقه تدریس در دوره‌های بین المللی را نیز دارند. در نتیجه خیال شما از بابت کیفیت آموزش آسوده خواهد بود.

مشخص بودن سرفصل دوره نصب دوربین: قبل از اینکه برای ثبت نام در مجتمع آموزشی پل اقدام کنید با جزئیات دقیق می‌توانید سرفصل‌های دوره و دروس قابل تدریس را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

دوره‌ای برای افراد در سطوح مختلف: این دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته برای افراد در هر سطح دانش و مهارتی کاربردی است. برای مثال اگر نسبت به اجزا و قطعات دوربین مدار بسته آگاهی نسبی دارید یا می‌توانید اجزای آن را مونتاژ کنید با این دوره سایر مهارت‌های دیگر از جمله هوشمند سازی ساختمان را خواهید آموخت.

تدریس دروس توسط اساتید متخصص: کلیۀ استادانی که این دوره آموزشی را تدریس می‌کنند دارای تجربه کافی در زمینه آموزش مباحث دوربین مدار بسته بوده و صفر تا صد مهارت‌هایی که می‌دانند به کارآموزان آموخته و منتقل می‌کنند.

بهره‌مندی از پشتیبانی دوره: از دیگر مزایای این دوره می‌توان به ارائه خدمات پشتیبانی دوره به مدت یک سال بعد از اتمام دوره اشاره کرد.

برگزاری در کارگاه‌های مجهز: برای شرکت در این دوره به هیچ گونه تجهیزات و ابزاری نیاز ندارید و کلاس‌ها در کارگاه‌هایی مجهز و عملی محور برگزار می‌شوند.

هزینه مناسب دوره آموزشی: برای یادگیری و شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته و هوشمند سازی ساختمان نیازمند پرداخت هزینه سنگین نبوده و می‌توانید بعد از پرداخت هزینه پیش ثبت نام باقی هزینه را طی دوره به‌صورت قسطی بپردازید.

اعطای مدرک معتبر: در مجتمع آموزشی پل به کارآموزان مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات و نصب دوربین مدار بسته، مدرک بین المللی و مدرک دانشگاهی نیز اعطا می‌گردد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته در خارج از کشور

برای آن دسته از عزیزانی که در خارج از ایران نیز سکونت دارند امکان شرکت در دوره‌های تخصصی نصب دوربین مدار بسته وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید در دوره آموزشی CCTV installation tutorial شرکت کرده و مهارت‌های خود را ارتقا دهید. جالب است بدانید که در این آموزشگاه کلیه مهارت‌های فنی به ویژه مهارت‌های مرتبط با نصب، راه‌اندازی و مونتاژ دوربین‌های مدار بسته آموزش داده می‌شود. از طرفی اگر استاد تعمیرات دوربین مداربسته نیز باشید شانس برگزاری کارگاه‌های آموزشی را در این دوره جامع دارید.

شعار این آموزشگاه آموزش جمعی و گروهی بوده و کلاس‌هایی به‌صورت حضوری و مجازی در راستای آموزش مهارت‌های فنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شرکت در این دوره آموزشی نمرات قبولی و ارزیابی عملکرد خود را در سایت مشاهده کنید. از طرفی این آموزشگاه مهارت‌های فنی را برای کودکان و نوجوانان نیز آموزش می‌دهد.

محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی نصب دوربین مدار بسته در خارج از کشور

اگر برایتان حائز اهمیت است که در دوره‌های آموزشی شناخته شده و معتبر شرکت کرده و مهارت‌های ویژه‌ای را یاد بگیرید پیشنهاد حتماً از دوره‌های CCTV installation Training بازدید کنید. در این آموزشگاه معتبر دوره‌های متعددی برای کارآموزان و مهارت جویان در زمینه نصب دوربین مدار بسته برگزار می‌شود. دقت داشته باشید که با شرکت در این دوره گواهینامه‌های بین المللی دریافت کرده و می‌توانید قبل از اقدام به ثبت نام در دوره بازخورد دقیقی از نظرات سایر کارآموزان دوره به دست آورید. اگر شرکت در این دوره برایتان از نظر جغرافیایی دشوار است باید بگوییم که آموزشگاه مذکور شرایط اسکان کارآموزان دوره را نیز فراهم می‌کند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان دربارۀ معرفی آموزشگاه‌های تخصصی نصب دوربین در ایران و خارج صحبت کردیم و به معرفی بهترین آموزشگاه در ایران و سایر کشورها پرداختیم. در پایان نیز تأکید می‌کنیم که برای ثبت نام در هر دوره ابتدا به اندازه کافی تحقیق کرده و اگر آموزشگاه منتخب مورد تأیید شما و سازمان جهانی کار بود، برای ثبت نام و شرکت در آن دوره اقدام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.